Aviseringar
Rensa alla

Han väljer avsugning framför sex


lolz
 lolz
Ämnesstartare

Hej...
Har haft pojkvän i snart 6 månader och jag älskar honom verkligen. Men gång på gång så väljer han hela tiden bort sexet för att jag ska suga av honom. 

Han säger att jag är sjukt bra på det och det tycker jag är roligt att han tycker, och jag brukar tycka om att suga av honom. Men hela tiden när jag kanske är lite kåt och börjar suga av honom så vill han bara komma i min mun i stället för att ha sex. Och jag får då inget.

Jag sitter alltid där jättekåt och våt i treorna och så får jag inte ett dugg. Jag ska ALLTIS suga av honom hela tiden.

Vad ska jag göra? Jag försöker få honom att förstå, och då ändras han lite men sen återgår det till det här igen.... Jag känner mig så full, oälskad och jätte sexuellt frustrerad. Jag kan gå utan sex på flera veckor när jag bara suger av honom hela tiden...


   
Citera
Ämnesetiketter

Varför inte köra avsugningen sist? Säg bara sex först, avsugning sen


   
SvaraCitera
Kudhos

lolz: Jag känner mig så full, oälskad och jätte sexuellt frustrerad.

Berätta detta ^. Berätta att du känner dig utnyttjad. Båda ska ge och ta. Om en bara ger, och en bara tar så går det inte ihop.

Värsta fall så är ni inte sexuellt kompatibla och då kanske bäst att se om det är en partner du vill ha. 


   
SvaraCitera

Om du får han och komma så kan ju han gå ner på dig efter, så blir båda nöjda? Jag har hört att det är lättare för tjejer att få orgasm av oralsex, men det kanske inte stämmer.


   
SvaraCitera

Varför inte ta initiativ själv och be honom gå ner på dig?

Annars så säger du bara att du vill ligga först sen kan han avsluta och han ber så mycket om det.


   
SvaraCitera

Ge tillbaka på samma sätt. Om han inte förstår dig så  är han inte värd din respekt.


   
SvaraCitera

Jag skulle säga rakt av att om vårat förhållande ska fungera måste även jag få en sexuell njutning. Om han inte är helt dum i huvudet så förstår han dig =)!


   
SvaraCitera
time
 time

Säg till honom att skärpa sig - man är två om ett sexliv, det är inte bara han som ska ha njutning! Strejka med avsugningarna tills du fått komma först - sen kan han få sitt. 


   
SvaraCitera

time: man är två om ett sexliv

så traditionell du är Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time

Tickstart:

så traditionell du är Rodnar

Två om ett sexliv i en monogam relation* menade jag naturligtvis.


   
SvaraCitera
Exner

time:

Två om ett sexliv i en monogam relation* menade jag naturligtvis.

"Gillar du två killar en tjej?"


   
SvaraCitera
time
 time

Exner:

"Gillar du två killar en tjej?"

Förstår inte frågan när meningen inte innehåller någon form av ordet "kopp". Förvirrad


   
SvaraCitera

tänk att det finns folk som kan välja mellan olika metoder för njutning


   
SvaraCitera
Exner

time:

Förstår inte frågan när meningen inte innehåller någon form av ordet "kopp". Förvirrad

Den mystiske makedonien som jag åkte buss med på väg till tidigare under året. Han frågade så efter att jag berättat att jag skulle hälsa på en kompis som heter [ditt namn].


   
SvaraCitera
time
 time

Exner:

Den mystiske makedonien som jag åkte buss med på väg till tidigare under året. Han frågade så efter att jag berättat att jag skulle hälsa på en kompis som heter [ditt namn].

Men gud, just ja! Jag hade helt glömt bort den här anekdoten. Vi drack för mycket vin efter din ankomst, tror jag. Mycket glad


   
SvaraCitera