Aviseringar
Rensa alla

Han vill ha ANALSEX... Jag är äcklad!!!...


Ämnesstartare

Jag har/ kommer antagligen alltid att vara äcklad och analsex.. Men nu har min sambo fått för sig att han vill testa detta [n]

Det är min värsta mardröm, jag blir äcklad av själva tanken... Kan inte förstå hur man kan vilja stoppa sin kuk i ett rövhål? Bajs ? Äckligt ? Usch ?!

Kan någon snälla hjälpa mig att förstå och snälla ge mig tips på hur jag får min sambo på andra tankar? Han tycker det är spännande eftersom det är förbjudet, men jag vill verkligen inte. . . . .

Hjälp ? [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

SpongeBob:

snälla ge mig tips på hur jag får min sambo på andra tankar?

Säg att du verkligen, verkligen inte vill och aldrig kommer ställa upp på det, NÅGONSIN. Du måste vara VÄLDIGT tydlig, in absurdum, när det gäller killar och något dom verkligen vill testa/göra/etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Säg att du verkligen, verkligen inte vill och aldrig kommer ställa upp på det

Jag har gjort det. Jag har sagt att jag blir äcklad av det. Att det aldrig kommer att hända.. Men då påstår han att han inte kan "kontrollera sig" när han är kåt ? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du äcklas av det, att det inte är din grej, och att du inte vill. Inte mer än så. Det är din kropp och det är du som bestämmer vad du vill göra med den - inte din sambo. Vill du inte så får han acceptera det.


   
SvaraCitera

SpongeBob:

Men då påstår han att han inte kan "kontrollera sig" när han är kåt ? :S

What? Är han dum i huvudet?


   
SvaraCitera

om man tänker tanken bajs så är det riktigt äckligt. men tvätta dig innan!? funkar för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Säg att du äcklas av det, att det inte är din grej,

Det är ju det jag gjort. Men det verkar inte gå in.. Jag känner verkligen inte igenom min sambo, vi har varit tillsammans i tre år.. Varför nu? Varför alls ? Är jag den enda som tycker det är onormalt och äckligt med analsex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekan:

om man tänker tanken bajs så är det riktigt äckligt. men tvätta dig innan!? funkar för mig.

Jag vill inte ha min bajs "packad" . . .
Det är en UTGÅNG endast!!


   
SvaraCitera

In before någon skriver "håll käften och ta den i tvåan"!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

What? Är han dum i huvudet?

Varför beter han sig så 🙁 ?? Jag förstår verkligen inte.. Jag blir avtänd och ligger hela tiden och är rädd för att han ska närma sig "utgången.."


   
SvaraCitera

SpongeBob:

Jag vill inte ha min bajs "packad" . . .

hur fan packar ma sin avföring upp i tarmen då?
asså du har ju inte avföring så långt ned i rövhålet föräns du blir skitnödig. du känner nog efter hur pass skitnödig du är, och duscha....!


   
SvaraCitera

SpongeBob:

Varför beter han sig så 🙁 ?? Jag förstår verkligen inte.. Jag blir avtänd och ligger hela tiden och är rädd för att han ska närma sig "utgången.."

Usch vilken idiot. Säg till honom att han får sova på soffan tills han kan respektera dina gränser.

(utgår från att du inte trollar nu)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Usch vilken idiot. Säg till honom att han får sova på soffan tills han kan respektera dina gränser.

Alternativt sexvägra? :S Vet snart inte vart jag ska ta ivägen.. Blir bara.. Äcklad!!


   
SvaraCitera

Säg nej? han lär väl knappast våldsknulla dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekan:

hur fan packar ma sin avföring upp i tarmen då?

Du har aldrig hört utrycket "packa bajs"... ???
Visst att man kanske inte ligger och trycker på själva "bajset.".. Men i stora drag vill jag bara få fram att jag tycker att allt som har med snoppar i rövhål är fruktansvärt avtändande och äckligt.!


   
SvaraCitera