Aviseringar
Rensa alla

Han vill inte ha mig


Ämnesstartare

Har haft ett slags "förhållande" (kk) med en man i ett och ett halvt år nu. Ses någon gång i veckan och hittar på saker (segling, bowling, klättring osv) vilket brukar avslutas med sex och mycket mys. Han har känslor för mig, det märks, och han både säger och visar det på alla sätt. Ger en massa komplimanger, hör av sig och sådär.

MEN, han vill inte ha ett förhållande! Jag älskar honom mer än allt annat på jorden och vill träffa honom oftare, kan snart inte längre stå ut med bara en kväll i veckan. Jag vill sova med honom, umgås med honom.

Han har egentligen inget bra svar att ge mig när jag frågar. Han säger att han tycker om mig massor, men att det inte är tillräckligt, att jag är värd någon bättre.

Vad fan? Fattar noll av killar!? [tard]


   
Citera

Han trivs med att vara kk, vill inte binda sig.


   
SvaraCitera

Spela svår i någon vecka och låt honom tråna efter dig. Sen ska du glömma bort honom helt.


   
SvaraCitera

Det kallas bortförklaringar. Det innebär att han säger att du är värd någon bättre, för att slippa berätta den egentliga anledningen till att han inte vill ha ett förhållande med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag förstår inte varför, när vi har det helt grymt när vi ses. Känslorna sprudlar liksom, från bådas håll. Han tar tag i mig och kysser mig som om det inte fanns någon morgondag! Och sen är det tvärstopp på resten. Måste vara något skadat där?


   
SvaraCitera

yesset:

Måste vara något skadat där?

För att han är en människa och människor är weird i huvudet ibland.


   
SvaraCitera

för att han A, endast är ute efter sex och B, är ett pucko


   
SvaraCitera

Säg till honom att du inte kan träffa honom något mer om han inte vill ha ett förhållande med dig. Rakt på sak! Så får han väl ta ställning till hur han vill ha det.


   
SvaraCitera

Jag tror att han är osäker och rädd.
Han kör safeplay.


   
SvaraCitera
zIGGE

yesset:

Vad fan? Fattar noll av killar!?

Jobbigt med tjejjer som klänger sig.

Nyss förlorat en av mina bästa vänner för att hon berättade hennes känslor sådär, men jag kunde inte möta henne halvvägs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jag tror att han är osäker och rädd.
Han kör safeplay.

Ja, jag funderar på om det kan vara så... Vill i så fall liksom inte pressa honom för mycket. Vill gärna att han skulle ta upp det med mig självmant. Känns jobbigt att ta upp det här igen, har väl pratat om det åtminstone 3 gånger redan på tiden vi träffats.

Men det är väl det enda rätta, kommunicera. Frågan är ju bara om man ska "ställa ultimatum" eller vänta lite mer...


   
SvaraCitera

yesset:

stone 3 gånger redan på tiden vi träffats.

Men det är väl det enda rätta, kommunicera. Frågan är ju bara om man ska "ställa ultimatum" eller vänta lite mer...

Har han haft seriösa förhållanden tidigare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Jobbigt med tjejjer som klänger sig.

Fast jag tycker verkligen inte att jag klänger. Det är oftast han som hör av sig till mig och tar initiativen. Jag har fler hobbies än honom, där det är jag som är mest upptagen och så där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Har han haft seriösa förhållanden tidigare?

Ja, han hade en fru, som gick bort för 6 år sedan. De var väl ihop i kanske 10 år nånting...


   
SvaraCitera

yesset:

Ja, han hade en fru, som gick bort för 6 år sedan. De var väl ihop i kanske 10 år nånting...

Oj, hur gammal är han?


   
SvaraCitera