Aviseringar
Rensa alla

Han vill inte ha sx..


Ämnesstartare

Jag och min kille har varit tillsammans i ett år och några månader. Allt mellan oss är jättebra, förutom en sak....

intimiteten/närheten...

Vi kramas mycket och mýser en del på sängen (med nån puss och sen kramar mest) Vilket är [y] men jag vill ha lite mer.....

Vi har sex ca en gång i veckan, och om jag inte tar initiativ så inte ens det.. Jag har pratat med min pojkvän åtskilliga gånger om detta och för ett tag sedan "bestämde" vi att han skulle ta initiativet oftare och att vi skulle försöka ha sex två gånger i veckan, om han inte ville/hade lust var det helt okej men då skulle han åtminstone prata med mig. Han pratade inte med mig och vi hade inte sex så mycket efter två fungerande veckor..

Jag har så in i bävelen trött på att räkna dagar utan sex och undra till nästa gång, bli nekad, alltid ta initiativet.. det blir nästan som en sjuk tävling. När vi väl har sex dessutom verkar han helt ha slutat bry sig om jag får orgasm eller inte.

Jag blir på skitdåligt humör av allt detta men samtidigt kan jag ju inte tvinga honom till sex. (i våras porrsurfade han o onanerade men var inte intresserad av sex med mig, ljög om det flera gånger dessutom. nu har han slutat säger han... men vill ändå inte ha sex särskilt ofta). Mesta dels av sin vakna fritid spelar han datorspel...

Vad ska jag göra? Och han är verkligen en snäll kille.. inget ass som bara ska dumpas utan vidare!


   
Citera

tweegy:

Han vill inte ha sx

Frukta ej min sköna, jag skall stå upp istället för din pojkvän![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle vilja ha sex tre gånger i veckan.. och tycker en är för lite.. skitjobbigt. att onanera för mig själv flera dagar i veckan tar inte bort suget för att ha sex med honom flera dagar i veckan


   
SvaraCitera

respektera det bara


   
SvaraCitera

Ha sex med nån annan?


   
SvaraCitera

tweegy:

Vad ska jag göra? Och han är verkligen en snäll kille.. inget ass som bara ska dumpas utan vidare!

Har du frågat honom varför? Kanske har ni tråkigt i sänghalmen eller så kanske han känner sig tvungen att slicka dig efter att ha blivit avsugen och vill inte det?


   
SvaraCitera

Varför måste du just ha sex med honom då?


   
SvaraCitera

tweegy:

mýser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tweegy:

Jag har så in i bävelen trött på att räkna dagar utan sex och undra till nästa gång, alltid ta initiativet..

då vet du hur vi normala killar känner oss........................[rolleyes]

tweegy:

Mesta dels av sin vakna fritid spelar han datorspel...

orka[zzz]

tweegy:

inget ass

[bigsmile]xD


   
SvaraCitera

Finns många andra killar som säkert skulle stå på kö för dig, så varför vara kvar hos honom? Han verkar ju inte vara attraherad av dig.


   
SvaraCitera

låt mig gissa, han spelar WoW?


   
SvaraCitera

Harpyja:

Finns många andra killar som säkert skulle stå på kö för dig, så varför vara kvar hos honom? Han verkar ju inte vara attraherad av dig.

Man måste väl inte knulla massa för att vara attraherad av någon?


   
SvaraCitera

Mumble:

Man måste väl inte knulla massa för att vara attraherad av någon?

Nej men om man inte vill ligga med personen utan föredrar att onanera framför porr så är det i alla fall någonting som verkar fel. Eller du kanske föredrar sådant?


   
SvaraCitera

förstår honom.


   
SvaraCitera

eller inte porrgrejset;ss


   
SvaraCitera