Aviseringar
Rensa alla

Han vill se mig med en annan tjej


Ämnesstartare

Är ny här och vet inte om detta har skrivits om tidigare på andra ställen på detta forum MEN nu skriver jag om det på mitt sätt.

Både tjejer som killar känner säker igen det här fenomenet att det är många killar som tänder på lesbiskt sex.
Jag som tjej kan hålla med om att det är vackert på ett sätt men ändå ganska långt ifrån min egna verklighet.
Jag ser mig själv som heterosexuell och har som sagt ett förhållande med en kille.
Vi har diskuterat detta om att han skulle vilja se mig tillsammans med en annan tjej.
Han säger att det inte är som en trekant utan han menar på att han skulle tycka det var en fin sak att se mig med en annan kvinna helt enkelt och att vi då skall ha någon form av en sexuell akt. (jag och den andra tjejen)
På ett sätt kan jag bli väldigt attraherad av tanken och nyfiken, MEN en stor del av mig säger bara "NEJ JAG VILL INTE" alltså, jag är väldigt kluven till detta.
Han vill nog på något sätt locka fram denna sida hos mig vilket gör mig både arg och förbannad men kan ändå inte låta bli att bli nyfiken. Det blir lite kaotiskt i min hjärna.
Vad skall man lyssna på och vad skall man egentligen göra?
Någon som känner igen sig?


   
Citera

Om du inte vill så säg det till honom. Alt säg att du ligger med en annan tjej på villkoret att han ligger med en annan kille.


   
SvaraCitera

Fråga honom om han är sugen på bögsex.


   
SvaraCitera

Kör upp foten i röven på honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Om du inte vill så säg det till honom. Alt säg att du ligger med en annan tjej på villkoret att han ligger med en annan kille.

Har nog sagt något liknande men han vänder på steken och ser det inte så. Han säger att "de är inte samma sak typ"
haha


   
SvaraCitera

Oavsett vad, gör aldrig något du inte själv vill.

Utoin:

Han vill nog på något sätt locka fram denna sida hos mig vilket gör mig både arg och förbannad men kan ändå inte låta bli att bli nyfiken.

Det är helt okej för honom att göra dig uppmärksam på vad han tycker är sexigt och vad för slags sexuella fantasier han har, men han ska INTE tjata och han ska INTE tvinga dig till något du inte känner dig bekväm med att göra.

Han har berättat vad han känner/önskar och nu ligger bollen hos dig, och där kan den få ligga hur länge du vill. Ta den tid du behöver för att reda ut vad du vill göra. Detta måste han kunna respektera utan att försöka pusha dig. Kommer du fram till att du vill - kul för er båda. Kommer du fram till att du INTE vill ska det också vara ok. Ingen fråga om saken.


   
SvaraCitera
mynona

Utoin:

Har nog sagt något liknande men han vänder på steken och ser det inte så. Han säger att "de är inte samma sak typ"haha

Ja, men det är det. Säg att han måste se det så därför att det faktiskt är samma sak, även om han vill slippa undan att se det som samma sak för att det blir bekvämast för honom och ett sätt för honom att få som han vill utan att behöva göra detsamma.

Det är ganska typiskt att han inte tycker att det är samma sak därför att kvinnlig homosex inte ses som "riktig sex" utan bara som en sexuell krydda till heterosex och "ingen stor sak".

Men det är en riktig sexualitet, och även om han vill slippa undan att erkänna att det är samma sak, så måste han begripa att det är en lka stor sak för dig att ha sex med en tjej som för honom att ha sex med en kille.

Det borde han lära sig att förstå både av respekt för dig och av respekt för homosexuella tjejer.

Att han tänder på tanken för att han ser det som en krydda förändrar liksom inte den saken, för övrigt - en tjej kan nämligen göra detsamma vid synen av två killar.


   
SvaraCitera

Det är bara att säga vad du tycker om saken.
Funkar inte det är alternativen inte många.


   
SvaraCitera
kachin

Mynona [love]

Gör det bara om du verkligen vill och känner dig säker på det. Känns som du inte är det. [crazy]


   
SvaraCitera
Canon

Är man nyfiken så ska man prova på. Finns ingen annan som ska ta beslut åt dig. Väx upp och avgör själv. Det är ditt liv.


   
SvaraCitera

mynona:

. "riktig sex" utan bara som en sexuell krydda till heterosex och "ingen stor sak". Men det är en riktig sexualitet, och även om han vill slippa undan att erkänna att det är samma sak, så måste han begripa att det är en lka stor sak för dig att ha sex med en tjej som för honom att ha sex med en kille. Det borde han lära sig att förstå både av respekt för dig och av respekt för homosexuella tjejer.Att han tänder på tanken för att han ser det som en krydda förändrar liksom inte den saken, för övrigt - en tjej kan nämligen göra detsamma vid synen av två killar.

Jag älskar när du kommer och skriver samma saker som jag tänker, speciellt när du formulerar det så bra. [love]


   
SvaraCitera
mynona

Nintendo:

Jag älskar när du kommer och skriver samma saker som jag tänker, speciellt när du formulerar det så bra.

Ja, jag tycker själv att det är trevligt när sådant händer[party]


   
SvaraCitera

Du ska inte göra något som du inte är bekväm med för någon annans skull.

Jag skulle aldrig ligga med någon annan för min partners skull. Jag skulle inte vilja att hen tittade på heller. Ska jag ligga med någon ska det vara för att jag är attraherad av den personen och att vi blir kåta tillsammans.

Vill han kolla på lesbiskt sex får han väl kolla på porr.


   
SvaraCitera