Aviseringar
Rensa alla

Han visar att han är intresserad och dissar sedan mig totalt!


Ämnesstartare

Hej,

tycker inte ni tjejer att det är irreterande när man träffar nån kille och han är jätterolig, flörtar [wink] mycket, charmar och bla bla bla. Och du fattar att han är intresserad, helt klart det är ingen frågan om saken. och sen helt plötsligt när man tar ett steg vidare så backar han totalt. Har hänt mig förr. En kille frågade om mitt nummer, vi chatta på msn (vi kände varandra utanför internet också) och sen när jag frågar honom om han vill göra nåt i helgen (dejt) så total backar han ut och skriver nej. Vi smsade och han skrev inget mer än det. Varför gör han så? [confused]

nån som varit med om nåt liknande? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

heleniisen:

Varför gör han så?

och de vet vi!

heleniisen:

nån som varit med om nåt liknande?

ne!


   
SvaraCitera

Det brukar vara jag som gör sådant, och jag gör det för att det inte känns rätt. 🙁


   
SvaraCitera

tror han gör så för att han är störd. men vad vet jag.
fråga honom[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han var sjukt på innan, men helt plötsligt freaka han ut! Liksom bestäm dig. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tror han gör så för att han är störd

kunde inte sagt det bättre själv, vi andra killar skulle nog inte betée oss på det här sättet [n]


   
SvaraCitera

Jag har kommit fram till att killen är intresserad så länge det inte är besvarat, tjusningen är i själva jakten så att säga.


   
SvaraCitera

drygt... fega omogna idioter


   
SvaraCitera

ja den jävla bögen inkräktar ju på kvinnornas turf [shake][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heleniisen:

sen när jag frågar honom om han vill göra nåt i helgen (dejt) så total backar han ut och skriver nej.

- Han kanske är osäker och vågar inte riktigt
- Han kanske helt enkelt är upptagen på helgerna?
- Han kanske gillar dig, men inte så mycket att han vill ta det till nästa steg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heleniisen:

frågar honom om han vill göra nåt i helgen (dejt) så total backar han ut och skriver nej.

Han kanske insåg att han chattade med Bengt 50+


   
SvaraCitera

Woho:

Han kanske insåg att han chattade med Bengt 50+

lol


   
SvaraCitera

gör också så, vet inte varför, orkar väl inte bli seriös osv.


   
SvaraCitera

häänt mig massa ggr


   
SvaraCitera

Dom är väl inte säkra. Dom kanske vill lära känna dig på de vis dom vill och tar i sin egen takt.


   
SvaraCitera