Aviseringar
Rensa alla

handikapp-sex


Ämnesstartare

funderade på detta nyss... skulle ni kunna ha sex me 1 handikappad person??

motivera era svar


   
Citera
Ämnesstartare

Finns ju 234278937289346746289 olika sorters handikapp. Är du hundrädd så blir det ju som ett handikapp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok menar d klassiska handikapp1... typ rollstulsbunden person da..

isola da partypooper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, om jag var attraherad av personen så vore det värt det extra arbetet.


   
SvaraCitera

skulle 1 person jag var attraherad av bli/vara handikappad, så ja. men inte om den har ett mentalthandikapp som gör att den inte fattar vad som händer, vill bara ligga med folksomvill ligga med mig och allt vad det innebär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du menar rullstolsbunden person så... Nä alltså. Nä. [sad] obs ändrar mig: OM det är så att vi har varit tillsammans innan och så är personen med om en olycka och blir rullstolsbunden så jo, visst. Men annars nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad] haha ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera

om jag är väldigt attraherad av personen och/eller kär (och var singel) så hade jag definitivt kunnat det ja.


   
SvaraCitera

ainos:

Om du menar rullstolsbunden person så... Nä alltså. Nä.

vadåra?


   
SvaraCitera

Om man narrowar it down till folk som sitter i rullstol:

Folk kan ju sitta i rullstol av en massa olika skäl (och därmed ha helt olika sexuella förutsättningar). Jag tillbringade själv en rätt stol del av sommaren i rullstol av sjukdomsskäl. (Jag hade btw sex under den tiden och det var inget konstigt/jobbigt med det sexet. [crazy])

Men aa, klart jag skulle kunna.

Men om personen var ryggmärgsskadad till en hög grad och typ inte hade någon känsel över huvud taget nedanför säg armarna eller huvudet eller något, då skulle det kanske kännas utnyttjande om jag höll på och tillfredsställde mig själv med hjälp av hens könsorgan (Eller kuk säger vi, jag har ju mest bara sex med män med kuk så) om människan själv inte kunde känna någonting alls fysiskt. Det skulle nog kännas obekvämt för mig att göra så. Eller det beror på, kanske inte om jag var på det klara med att personen ändå gillade det sexuellt/whatev och inte "offrade sig" för min skull p.g.a. underliggande press eller något.

Men göra saker som var sexuella, lätt att jag skulle kunna, men jag skulle behöva snacka med personen lite och vara säker på att jag inte gjorde något knäppt/dumt mot den.

Ryggmärgsskadade som inte har någon känsel öht nedanför halsen kan få orgasm (fyi)!!!

Men ja jag skulle kunna ha sex med "en sådan person", jag har inte sååå rigida ideer om hur sex måste vara att jag genast utesluter alla personer som av olika skäl sitter i rullstol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vadåra?

Många anledningar. Tror det är svårare och klumpigare att ha sex med en rullstolsbunden. Vissa ställningar funkar väl, men det är inte för mig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej [bigsmile] .....


   
SvaraCitera

ainos:

Många anledningar. Tror det är svårare och klumpigare att ha sex med en rullstolsbunden. Vissa ställningar funkar väl, men det är inte för mig.

Så om du blev kär i en rullstolsbunden skulle du ej vilja vara med den personen..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera