Aviseringar
Rensa alla

handikapp-sex


Ämnesstartare

Blivande_japan:

Så om du blev kär i en rullstolsbunden skulle du ej vilja vara med den personen..?

Jo, klart, om jag var kär i personen är det ju en annan sak. Det sa jag även i inlägget.

Men om det bara handlar om sex så nä, jag hade ej velat ha sex med en rullstolsbunden då.


   
SvaraCitera

ainos:

Jo, klart, om jag var kär i personen är det ju en annan sak. Det sa jag även i inlägget.

Men alltså, menar om en person är rullstolsbunden och du sen blir kär, tolkade det du skrev som att det bara gällde om du redan var kär och personen blev rullstolsbunden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Men alltså, menar om en person är rullstolsbunden och du sen blir kär, tolkade det du skrev som att det bara gällde om du redan var kär och personen blev rullstolsbunden.

Jahaaa, hmm har ej tänkt på det så. Jo men klart - om jag är kär så vill jag givetvis ha sex med människan och är attraherad. Så jo, blir jag kär i någon som är rullstolsbunden så har jag sex med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja om jag älskade honom osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om d1 pratas om fysiska handikapp så ja, såvida jag tkr d1 r sexy

om d1 skulle vara utvecklingsstörning så ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Handlade om handikapp med i fråga olle en gång, snubben hade en ryggmärgsskada efter någon olycka. Fanns vissa hjälpmedel för att få stånd [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är du hundrädd så blir det ju som ett handikapp.

Fast vill man ligga med såna då? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Fast vill man ligga med såna då? [tard]

nä man blir nog snustorr så fort man får veta't [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag letar efter ett kk/förhållande/kul/en man .. om du gillar mig kontakta mig då... http://bit.do/dateme-se .. mitt profilnamn är Pärlan ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker oerhört synd om handikappade el de med andra problem som inte får uppleva sex, närhet eller ens få hjälp o erbjudande om hur de med sexleksaker kan onanera.
Jag skulle se det som en ära att erbjuda min hjälp för en annan person som har sexbrist.


   
SvaraCitera