Aviseringar
Rensa alla

Handsvett


Ämnesstartare

Jag vet inte längre vad jag ska göra... snart börjar skolan och allt och jag hoppades verkligen att allt skulle blivit bättre.
Jag lider av handsvett, det är verkligen super jobbigt. Ibland känner jag mig inte som en människa.

Det finns saker som jag verkligen inte kan göra.
Men det allra konstigaste med det är att när jag sitter ensam hemmavid datan eller så så är det no problemas!
Problemet kommer när det väl gäller!
Att man kanske ska hälsa på någon eller ha dans på gympan eller när killen man gillar tar en i handen. Det är då det verkligen kommer!
Det är ju då man verkligen inte vill ha det!!!

Har inte vågat sncka med min mamma om det, jag känner mig så äcklig.
Har hört lite om Absolut torr men funkar det verkligen?
Finns det någon där ute som jag?


   
Citera
Ämnesetiketter

Är du ofta nervös? Låter som du är en sådan person som handsvettas när du blir nervös i alla fall.

Gå till apoteket och hör med dem, säger dom inget vettigt tycker jag att du ska gå till doktorn och få hjälp.
Det är inte bra att känna sig äcklig.

Prata med din mamma, hon skulle bara hjälpa dig.


   
SvaraCitera

absolut torr ska fungera
men liksom, alla har ju lite handsvett, är du säker på att du inte inbillar dig att du har jättemycket?


   
SvaraCitera

solstrålenn:

Jag lider av handsvett, det är verkligen super jobbigt. Ibland känner jag mig inte som en människa.

Hahahaha [love].


   
SvaraCitera

Absolut torr is the answer


   
SvaraCitera

det sitter i huvudet. Är det mcyket jobbigt, gå till skolsyster och be henne skicka remiss till hudläkare, du kanfå botox som stänger av svettningen helt i hanflatorna. (eller där du har bekymmer)


   
SvaraCitera

En av mina bästa kompisar, som jag känt i tio år, har ganska rejäl handsvett. Det tog nått år innan jag märkte det, och det har väl slagit mig ett par enstaka gånger efter det. Man skulle kunna tro att andra tänker på det lika mycket som en själv, men så är det aldrig; de tenderar att vara fokuserade på sina egna problem och hur de själva framstår.

Finns ingen anledning att känna sig äcklig över nåt naturligt, men om du vill lösa det själv så låter Absolut torr som en bra lösning. Eller så kan du ju gå schtek och köra på vita handskar. [cute]


   
SvaraCitera

Har jävligt mycket handsvett, har fått kommentarer men har inte brytt mig. När allt kommer till kritan så är det bara att verka självsäker när man dansar pardans i skolan eller tar hand så kommer ingen reagera på det.


   
SvaraCitera

absolut torr funkar
eller ja, jag vet inte hur det är om man har mycket handsvett, jag har väl normalt, vad nu det är.
jag har börjat använda den eftersom jag ständigt tar i människor på jobbet och det är ju skönast att bli berörd av snustorra händer
den funkar, trots att jag låtit händerna spendera en kvart i plasthandskar i 28 graders värme (kass ventilering) har jag inte minsta fukt på händerna.

det jobbiga är att den flagnar av, det blir som en hinna på huden som sedan lossnar.


   
SvaraCitera