Aviseringar
Rensa alla

Hangaround som hänger efter gänget...


drabant92:

Haha, ledsen att göra dig besviken, men vi är inte överklass. Två av oss bor i förorten, två i innerstan men verkligen inte överklass.

Du avvisade varken "övermogna", "röda byxor" eller "går runt och tror dom är bäst"?


   
SvaraCitera

Taskiga ni är [sad]


   
SvaraCitera

Vad fan, utnyttja möjligheten istället. Med tanke på att han hänger efter er har han antagligen ganska dåligt självförtroende. Så gör om honom till en som passar in istället. Hur svårt är det att dra en stol till till ett bord? Han behöver en kompis, ni kan väl inte vara låsta till att vara fyra bara för att ni har ett löjligt gängnamn?

Annars får ni väl ta och vara taskiga tills han inte vill vara med er längre. Eller så kanske du kan "take one for the team" och tafsa på honom, tills han fattar att ni är ett queer-gäng.


   
SvaraCitera

LOL, vi hade precis en likadan.
Fast han var lite efterbliven tror vi. Han hade inte alla indianer i kanoten. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Fråga honom varför han hänger efter er? fråga ut honom. Liksom det måste ju finnas en bakrund tillatt han hänger efter er? [bigcheers]


   
SvaraCitera

Herregud.. jag trodde att man hade växt ifrån "stöta-ut-lite-annorlunda-folk"-stadiet när man var 17 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marona:

Se till att vinna någonting av honom också, när vi fick saker av tjejen så såg vi det lite som att hon köpte våran vänskap

Idiot.

Snubben vill ju bara ha kompisar. Försök lära känna honom? Klart att han inte kan öppna sig när ni hela tiden fryser ut honom.


   
SvaraCitera
jonta

drabant92:

Hur blir man av med en sådan person?

Haha okej om han bara var efterhängsen men när han tar saker och är ivägen.
Vad händer om ni bara säger rakt ut "Du.. du är i vägen, sluta följa efter oss (kanske hot om våld)" 🙂


   
SvaraCitera

drabant92:

Herrkvartetten

HAHAHAHHAHAHA <3


   
SvaraCitera

Hahaha 🙁 säger till på skarpen, eller försöker få andra att bli kompisar med honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han kanske är intresserad av dig?[cute]


   
SvaraCitera

Blir så jävla arg på dig när jag läser detta. Det är elakt att stöta ut folk. Han har ju uppenbarligen inga vänner, och gör sitt bästa för att skaffa? Var lite schysst och se till att han kommer med i gänget, Herrkvintetten är också ett namn.

Blir extra arg eftersom jag är "äckelpojken" som du beskriver, fast i min klass. Jag har i alla fall trevligare klasskompisar än vad din herrkvartett verkar vara just nu.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera