Aviseringar
Rensa alla

Hångel


Ämnesstartare

Hej. Jag är en kille som är 13 år gammal och har precis kommit in i stadiet där jag börjat hångla med tjejer. Jag har länge varit "haffig" och lätt fått tjejers nummer. Enligt mig själv så är jag attraktiv och det hjälper så klart väldigt mycket. Men iallafall, nu i veckan så har jag varit på ett sportläger som avslutades med ett stort disco. Det var hur många snygga tjejer som helst där och jag och mina vänner hade sjukt kul. Efter ett tag så började jag haffa en tjej. Han var ett år äldre än mig, väldigt snyggt ansikte och skit nice kropp. Hon verkade inte bry sig om åldersskillnaden och efter cirka tre-fyra minuter så frågade jag "Vill du strula". Hon skrattade till lite generat, men tog ändå tag i min rygg och började hångla med henne. Efter cirka trettio sekunder så tog jag tag i hennes rumpa, vilket hon så klart tyckte var okej (skulle aldrig göra något om tjejen inte var med på det). Vi hånglade i cirka en minut till och i slutet så tog jag på hennes perfekta bröst och sen så typ log vi emot varandra och sen sa jag hej då. Har ingen aning om vad hon heter eller var hon bor, vilket jag tycker är ganska skönt eftersom att jag inte riktigt vill ha en seriös relation. Senare så gick jag fram till en galet snygg tjej (tror hon var 98a eller 99a alltså 1-2 år äldre än mig). Hon var helt perfekt och efter typ 20 sekunder så hånglade vi. Den här gången bara cirka en minut, men hon var så vacker så det gör ingenting. Efteråt så dansade jag lite till med mina kompisar och sen stack vi hem. Flera av mina andra kompisar hade också fått strul så vi pratade och det ganska länge. Nu när jag skriver det här så är det dagen efter. Förlåt om jag skriver så långt! Jag vill bara få med allt, haha. Men problemet är att jag saknar dom där minuterna så galet mycket. Båda tjejerna var så galet snygga. Många skulle nog kalla dom orrar/fjortisar, men eftersom att det bara var ett engångshångel så brydde jag mig inte, hehe. Jag vill bara tillbaka! Röra min tunga med deras, röra min kropp mot deras, ta på deras rumpor. Känns super jobbigt att jag inte kommer göra något sånt här på ett tag. Någon annan som varit med om samma sak? Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesetiketter

akta dig för herpes lol.... Party


   
SvaraCitera

"Haffig"

seriöst Ledsen


   
SvaraCitera

Kille13: Efter ett tag så började jag haffa en tjej. Han var ett år äldre än mig

En könswitchare alltså Cool


   
SvaraCitera

sicilianmind:
"Haffig"

seriöst Ledsen

Haha alltså blame " haffa guz 2.0"


   
SvaraCitera

Flera gånger lol och då har det gått betydligt längre än hångel. Konsultera mig grabben så kan jag lära dig ett och annat.


   
SvaraCitera
mynona

Kille13: orrar/fjortisar

Isf är killarna som gör det med dem ju likadana? 


   
SvaraCitera

Kille13: Någon annan som varit med om samma sak?

nej det är bara d


   
SvaraCitera

Kille13: Efter ett tag så började jag haffa en tjej. Han var ett år äldre än mig, väldigt snyggt ansikte och skit nice kropp.

Vänta lite nu.. 


   
SvaraCitera
Yaren

S3ON:

Vänta lite nu.. 

Hahahaha! Så jävla kul.


   
SvaraCitera
Yaren

Men lille vän, verkar som om du inte behöver hjälp, utan bara vill skryta om ditt hångel.

Men jo, fick hångla för några veckor sen, och längtar tillbaks. Det vore ju väldigt trevligt.

Du får väl gå på fester och hoppas på mer hångel, då?


   
SvaraCitera

nä aldrig hänt mig faktiskt


   
SvaraCitera

Internet är ett gott hjälpmedel för din lust.


   
SvaraCitera
penja

man ska bara hångla ca en minut åt gången, sen ta på rumpan i 5 sek så ere klart


   
SvaraCitera

Hahahhaha


   
SvaraCitera