Aviseringar
Rensa alla

hångla med en köttätare


Lounge
Ämnesstartare

tkr ni veganer om d eller

gör ni det ens

förbjudet triggar ju ofta


   
Citera

Jag brukar hångla med tjejer bara för att känna smaken av kött igen. Det är min enda källa av protein.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Semi:

Jag brukar hångla med tjejer bara för att känna smaken av kött igen. Det är min enda källa av protein.

bara för att??? gu vilken köttplayer


   
SvaraCitera

usch


   
SvaraCitera

Rent spontant så känns det lite äckligt, men såvida de inte ätit kött alldeles nyss så är det väl egentligen lugnt.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

mediakatt:

Rent spontant så känns det lite äckligt, men såvida de inte ätit kött alldeles nyss så är det väl egentligen lugnt.

hur skulle din reaktion vara om din partner plötsligt började käka kött precis innan denne kysste dig bara för att jävlas


   
SvaraCitera
Bakric

Lounge:

hur skulle din reaktion vara om din partner plötsligt började käka kött precis innan denne kysste dig bara för att jävlas

Rått kött?
Eller ännu bättre, råttkött [bigsmile]


   
SvaraCitera

Näää, ber denna borsta tänderna alt. inte äta kött om jag vet att det blir munkontakt. Är i och för sig "bara" vegetarian, but still. Aldrig ätit djur som promenerar på land eller flyger i luften och vill inte känna lukten/smaken och usch. Usch.


   
SvaraCitera

Lounge:

hur skulle din reaktion vara om din partner plötsligt började käka kött precis innan denne kysste dig bara för att jävlas

Min partner äter inte kött, så att... eh, ja, det vore märkligt på väldigt många sätt.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

genus:

Näää, ber denna borsta tänderna alt. inte äta kött om jag vet att det blir munkontakt. Är i och för sig "bara" vegetarian, but still.

hur gör du om du ska på en dejt utan känt slut 😛

tkr du ej det är lite pinsamt då att be den avstå kött/borsta tänderna

genus:

Aldrig ätit djur som promenerar på land eller flyger i luften

vad spännande, är din familj veggi hela bunten?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

mediakatt:

Min partner äter inte kött, så att... eh, ja, det vore märkligt på väldigt många sätt.

hahahaha[love]


   
SvaraCitera

Lounge:

bara för att??? gu vilken köttplayer

Man måste ju överleva liksom.


   
SvaraCitera

bryr mig inte sålänge de inte har ätit fisk lr ägg lr nåt eeeeuuuw


   
SvaraCitera

Vad är orsaken till den stora ansamling av vegetarianer på Ungdomar.se?[tard]


   
SvaraCitera

Panda:

Vad är orsaken till den stora ansamling av vegetarianer på Ungdomar.se?

Sen när är typ 4 pers en stor ansamling?


   
SvaraCitera