Aviseringar
Rensa alla

hångla med en köttätare


Bakric

mediakatt:

Sen när är typ 4 pers en stor ansamling?

Sen någon vis person sade "allt är relativt" [crazy]


   
SvaraCitera

har inga problem med att hångla med någon så länge vad de haft i munnen inte är kvar i munnen. vidare är min flickvän vegan, så jag behöver egentligen inte direkt reflektera över saken. hur hon kan hångla med mig när jag har ätit min fil på morgonen vet jag inte, men, ja. öh.


   
SvaraCitera
Bakric

tlaltecuhtli:

så länge vad de haft i munnen inte är kvar i munnen

Även om hon skulle äta snorkusar och tånaglar när hon trodde att ingen såg?


   
SvaraCitera

mediakatt:

Sen när är typ 4 pers en stor ansamling?

Vi har 4 stycken i tråden men det finns betydligt fler så vitt jag vet. Procentuellt sett är fördelningen väldigt skev jämfört med Sveriges befolkning sett i stort.


   
SvaraCitera

Det har en viss eau de umami som inte är helt trevlig


   
SvaraCitera
sincan

hatar att hångla med köttätare, de är så jävla aggressiva.
Image


   
SvaraCitera

Bakric:

Även om hon skulle äta snorkusar och tånaglar när hon trodde att ingen såg?

vilken icke-fråga.


   
SvaraCitera

Panda:

Vad är orsaken till den stora ansamling av vegetarianer på Ungdomar.se?

Vi äger helt enkelt.


   
SvaraCitera

Lounge:

du ska på en dejt

Image

Lounge:

tkr du ej det är lite pinsamt då att be den avstå kött/borsta tänderna

Nejdå! De jag utbytt pussar med är antingen veg eller vet att jag tycker att det är vidrigt


   
SvaraCitera

Panda:

Vi har 4 stycken i tråden men det finns betydligt fler så vitt jag vet. Procentuellt sett är fördelningen väldigt skev jämfört med Sveriges befolkning sett i stort.

Kanske för att vegansim och vegetarianism är vanligare hos ungdomar än hos äldre svenskar, och det här är ett ungdomsforum.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Kanske för att vegansim och vegetarianism är vanligare hos ungdomar än hos äldre svenskar, och det här är ett ungdomsforum.

Plus att som vegan så är jag såklart mer intresserad av att läsa om att hångla upp köttskallar än gemene man också.


   
SvaraCitera

Nä, så länge personen i fråga inte har kvar köttpartiklar i käften bryr jag mig inte nämnvärt.


   
SvaraCitera

när jag var vegetarian (oroa er inte, jag ska gå tillbaka så fort läkaren tillåter) så fick grabben skölja med vatten eller något först för att jag skulle vilja pussas. Fast iofs var han ganska bra på att låta bli kött när han var med mig.
När jag var med andra killar, typ ute på klubb eller något så brydde jag mig inte ett skit.


   
SvaraCitera

Wilmaaa:

skit

Måste bara säga att det är lite kul att du är vegetarian och heter Wilma.

Open up for a new World where animals are entitled their own lives.


   
SvaraCitera

Semi:

Måste bara säga att det är lite kul att du är vegetarian och heter Wilma.

Ja, fast är jag verkligen vegitarian OCH heter jag verkligen Wilma?


   
SvaraCitera