Aviseringar
Rensa alla

Hangup på kille


Ämnesstartare

köttfärssås:

Att man tror att han är bra i sängen liksom, då vill man ju testa. Är ju som att man tror att en viss chipssort är bra så vill man äta den?

Dessutom anledningen till att man blir mer intresserad av att han dissar är pga att människan vill ha det hon inte kan få.

[love]
Skönt med stöd, jag känner mig normal nu. Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

Haha.. brukar du göra det? [cute]

brukar låta det mesta stanna vid tanken [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

Skönt med stöd, jag känner mig normal nu. Haha.

Varsågod.

Dold text: om det inte var ironi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Dold text: om det inte var ironi?

Nejdå [smile] jag brukar inte vara sarkastisk! jag menade det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

brukar låta det mesta stanna vid tanken

mmm samma här. Jag vet ju själv hur jag skulle reagera om en kille frågade mig om jag ville ha sex med honom. Jag skulle nog bli freaked out och tycka han var ytlig och så.. är ju bäst att känna varandra lite innan..[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

ag skulle nog bli freaked out och tycka han var ytlig och så.. är ju bäst att känna varandra lite innan.

fast om det bara handlar om sex och inget annat kan man ju bli lite smickrad och bara knulla utan att känna varandra så bra [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

m det bara handlar om sex och inget annat

ookej. jag ska erkänna: det är nog det som är problemet. Att jag vill ha mer. typ. Jag vill betyda något för honom.. men ändå är jag osäker på om jag är förblindad av attraktionen

does it make any sense at all? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

det är nog det som är problemet. Att jag vill ha mer. typ. Jag vill betyda något för honom.. men ändå är jag osäker på om jag är förblindad av attraktionen

Virvelvind:

does it make any sense at all?

tycker att det låter precis som en situation jag lätt skulle kunna befinna mig i [smile] men försök att lära känna honom [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tycker att det låter precis som en situation jag lätt skulle kunna befinna mig i men försök att lära känna honom

Ja [smile] jag håller på och försöker..
men det finns ju en gräns för hur länge jag kan hålla på och kontakta honom innan det blir löjligt. Hittills har han aldrig startat en konversation frivilligt med mig. Vilket gör att jag känner mig töntig och desperat och att det verkar som han inte vill lära känna mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

.

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur gammal är du?

haha. Jag anar att du tycker jag är lite barnslig..[cute]
vågar jag säga att jag är 18? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

Hittills har han aldrig startat en konversation frivilligt med mig. Vilket gör att jag känner mig töntig och desperat

eller hur [cry] vet faktiskt inte vad jag ska ge för råd nu eftersom jag är likadan själv [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

haha. Jag anar att du tycker jag är lite barnslig..[cute]
vågar jag säga att jag är 18? [blush]

Nja, man vet ju aldrig. Tänkte så att jag inte satt och rådde någon f13 att knulla någon [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

eller hur vet faktiskt inte vad jag ska ge för råd nu eftersom jag är likadan själv

haha. Jag tycker faktiskt det är rätt ballt.. att vara lite drivande, initiativtagande kvinna. [cool] Men det blir opraktiskt för killen kan lätt luta sig tillbaka och ta en för givet.. [sad] och det är säkert lite avtändande om det blir för mycket från mitt håll..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nja, man vet ju aldrig. Tänkte så att jag inte satt och rådde någon f13 att knulla någon

haha, jaha du menar så [bigsmile]
nej jag är fullt byxmyndig, du kan vara lugn xD


   
SvaraCitera