Aviseringar
Rensa alla

Hanna Widerstedt


Ämnesstartare

Jag är väldigt intresserad av Hanna Widerstedt. Har snokat mycket i hennes gamla bloggar där hon har skrivit ifrån sin innersta grotta. Hon är enormt smart och jag skrattar bara åt alla haters hon har. Hon och jag har samma tänk nästan, och det är sorgligt när man vet vad som egentligen har hänt med henne. Och jag tycker också att hon är en naturlig skönhet, visst hon har gjort några operationer nu, men det har ändå inte hänt så mycket.
Vad tycker ni om denna dam? [smile]

ÄNDRAT 2012-06-03 15:29


   
Citera
Ämnesetiketter

ingen aning om vem det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var på en av söndagsfinalerna i bb i början av den här säsongen, hon red runt på någon killes rygg i pauserna och sprang runt och gjorde bort sig. Blåmärken på hela benen och klänning som slutade över rumpan. Jag tyckte det var pinsamt och obekvämt.


   
SvaraCitera

Jaha. Gillar henne men blir lite rädd när jag hittar likheter med henne. Hon och mitt förra nick var rätt lika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nevermind. vill inte veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch, påminner extremt om en bitch jag gick i samma klass med under i princip hela grundskolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan väll säga att nackdelarna med råge tar ut fördelarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

ingen aning om vem det är.

patrick bateman:

vem då?

Har ni bott i en grotta de senaste 4 månaderna eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

puckly:

Hon och jag har samma tänk nästan, och det är sorgligt

mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasmen:

mm

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anar att det är någon BBkändis?

puckly:

där hon har skrivit ifrån sin innersta grotta.

jaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är sjukt ickeverbal, om man ser på intervjuer. så man tror hon är autistisk eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte vem det är. Har inte bott i en grotta, men ser i princip inte på tv och läser inte skvallerpressen. Populärkulturellt förser mig um med det mesta faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar som Kissie två.


   
SvaraCitera