Aviseringar
Rensa alla

Hans kuk har börjat dofta som min fitta...


Ämnesstartare

(Vet inte under vilken kategori denna tråd passar, kroppen, hygien eller sexualitet för det är en mix av dessa så det fick bli övriga diskussioner):

Min kille säger att han nyss upptäckt att hans kuk börjat lukta som min fitta (gott enligt han). Vi hade oskyddade fullbordade samlag 3 ggr för ett par veckor sedan under två dagar (första gången vi hade det, annars kondom) så jag undrar om det kan ha med det att göra? Hur är det ens möjligt att hans kuk kan anta min fittdoft? Bara för att hans var inne i mig? Han sa att han läst om detta på Flashback någon gång förut, men jag är skeptisk.

Kanske fel ställe att fråga om detta om för jag kommer förmodligen bara få oseriösa jävla svar men jag hittar ingen info på nätet så vad gör man när man är nyfiken liksom, någon här kanske vet mer ändå?


   
Citera
Ämnesetiketter

Presentera honom för en dusch


   
SvaraCitera

endless:

Hur är det ens möjligt att hans kuk kan anta min fittdoft?

Det är det inte, duschar man med tvål och vatten försvinner alla sånna dofter.


   
SvaraCitera

Marinerat kött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det jag undrar är ju hur han lyckats utvärdera detta


   
SvaraCitera

det är så typiskt tjejer att föra över sin kussimurra-doft på sin killes snopp bara för att han inte skall kunna stoppa den i en annan kussimurra[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Det jag undrar är ju hur han lyckats utvärdera detta

hur menar du med "utvärdera"? han sa att det var innan duschen men endå...

kebu12:

det är så typiskt tjejer att föra över sin kussimurra-doft på sin killes snopp bara för att han inte skall kunna stoppa den i en annan kussimurra

ursäkta? han vill inte stoppa in den i någon annan.


   
SvaraCitera

endless:

ursäkta? han vill inte stoppa in den i någon annan.

nädå, klart han inte vill det[wink]


   
SvaraCitera

endless:

han vill inte stoppa in den i någon annan.

Självklart inte ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen är det han som tvättar sig illa eller så är det din slidsaft som är ovanligt koncentrerad.


   
SvaraCitera

endless:

hur menar du med "utvärdera"? han sa att det var innan duschen men endå...

...så du förstår inte hur han kan lukta av dina kroppsvätskor när de befinner sig på honom? På samma sätt som du luktar svett när du har svettats innan du duschar, kanske? [rolleyes]


   
SvaraCitera

antar att det är du på bilden...smart att du har en bild på dig själv och sen skriver du om dina samlag, folk kan ju fan se det framför sig din pajas -.-


   
SvaraCitera

endless:

han vill inte stoppa in den i någon annan.

Ah, vackra naivitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

endless:

hur menar du med "utvärdera"?

Jaa, jag brukar inte ha för vana att lukta på mina.. ägodelar


   
SvaraCitera