Aviseringar
Rensa alla

Hans läppar var fantastiska, kan inte sluta tänka på det


Ämnesstartare

Gurksallad: Man det kan ju bli?  Det beror ju dock lite på hur ni känner för för varandra osv?

jag gillar nog mest bara att mysa liksom, när vi inte har en relation blir det mer avslappnad och så, känner ingen press, så förhållande vill jag inte ha egentligen... 

isola:
Fråga honom om ni kan ses, han är nog på. Om inte annat så kan ni ju strula annat än när andra är närvarande.

har både hans nmr och fb, men vet inte om jag vågar typ :/ vill liksom inte bli besviken om han säger nej eller träffa hnm och sen bli besviken pga misslyckat besök.... förstår du vad jag menar? 

df rqp:

dagens ungdomar fy fan

aldrig nöjda

haha förlåt Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jag gillar nog mest bara att mysa liksom, när vi inte har en relation blir det mer avslappnad och så, känner ingen press, så förhållande vill jag inte ha egentligen... 

har både hans nmr och fb, men vet inte om jag vågar typ :/ vill liksom inte bli besviken om han säger nej eller träffa hnm och sen bli besviken pga misslyckat besök.... förstår du vad jag menar? 
haha förlåt Rodnar

Jo men testar du inte så får du ju aldrig veta! Eftersom ni brukar hångla så gillar han dig ju på ett sätt. Frågar du om ni ska titta på film eller gå en promenad eller något sådant avslappnat säger han säkert ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jo men testar du inte så får du ju aldrig veta! Eftersom ni brukar hångla så gillar han dig ju på ett sätt. Frågar du om ni ska titta på film eller gå en promenad eller något sådant avslappnat säger han säkert ja.

jooo det gör han väl antar jag.... fast vet inte om det är min kropp han gillar eller mig 
så om vi skulle träffas nångng ensamma skulle vi ju liksom bli tvugna att prata med varandra mer än ett hej och hur mår du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jooo det gör han väl antar jag.... fast vet inte om det är min kropp han gillar eller mig 
så om vi skulle träffas nångng ensamma skulle vi ju liksom bli tvugna att prata med varandra mer än ett hej och hur mår du

det får ni inte reda på om ni inte ses ensamma, några artighetsfraser och gemensamma intressen kan ni väl gräva fram. ni kanske får jättekul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det får ni inte reda på om ni inte ses ensamma, några artighetsfraser och gemensamma intressen kan ni väl gräva fram. ni kanske får jättekul!

jo kanske :/ fast han ska flytta till Lund efter jul så vet inte om det är värt det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jo kanske :/ fast han ska flytta till Lund efter jul så vet inte om det är värt det

då har ni ju iaf testat. jul är ju långt bort! göre nuuu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

då har ni ju iaf testat. jul är ju långt bort! göre nuuu

mmm, vi får se Rodnar just det ja, glömde tillägga att han var ihop med min kompis i ett par tre månader i våras/sommras, under den tiden träffades vi inte alls eftersom han hade tagit studenten så såg hnm inte i skolan och så... eller jo jag träffade hnm en gng och då var allt som vanligt, bortsett från att vi inte hånglade då såklart, men kramades puffade på varandra osv gjorde vi. 
iaf, så skulle det kännas konstigt att bli ihop med min kompis ex, e konstigt nog redan att vi e så nära fysiskt sätt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

mmm, vi får se Rodnar just det ja, glömde tillägga att han var ihop med min kompis i ett par tre månader i våras/sommras, under den tiden träffades vi inte alls eftersom han hade tagit studenten så såg hnm inte i skolan och så... eller jo jag träffade hnm en gng och då var allt som vanligt, bortsett från att vi inte hånglade då såklart, men kramades puffade på varandra osv gjorde vi. 
iaf, så skulle det kännas konstigt att bli ihop med min kompis ex, e konstigt nog redan att vi e så nära fysiskt sätt 

Du får själv känna om det är värt det. Kanske kan ni bli kk:s eller bara vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ha en kille att pussa på Ledsen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: jag gillar nog mest bara att mysa liksom, när vi inte har en relation blir det mer avslappnad och så, känner ingen press, så förhållande vill jag inte ha egentligen...

Men om det känns bra som det är, fortsätt så då 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie:
vill ha en kille att pussa på Ledsen 

man kan pussa tjejer också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: man kan pussa tjejer också.

det är sant! Men jag är ju intresserad av killar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du får själv känna om det är värt det. Kanske kan ni bli kk:s eller bara vänner?

skulle inte ha nåt emot att ligga med hnm nångng Rodnar bara vänner skulle aldrig funka, vi rör varandra alldeles för mkt, jag menar även när han var upptagen vare svårt för oss båda XD 

Pinkie:
vill ha en kille att pussa på Ledsen 

du hittar nån snart <3 och jag har inte direkt nån kille att pussa på heller med tanke på att jag nästan aldrig träffar hnm Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie:

det är sant! Men jag är ju intresserad av killar!

jag tror hjärtlös kan hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: jag tror hjärtlös kan hjälpa dig.

ehm


   
SvaraCitera