Aviseringar
Rensa alla

Hantera ilskan


Inside
Ämnesstartare

Tycker ni att det är rätt att slå någon? då menar jag inte en box i axeln utan stickas med gaffel, strypa hårt, boxa i ansiktet...
Detta vill jag göra i självförsvar och payback.

Och tycker ni dessa saker räknas som misshandel: stryptag, boxa i ögat, vrida handen ett varv, slå ner, slå i huvet?


   
Citera
Ämnesetiketter

meditera käka örter gå i terapi skaffa boxsäck skrika i kuddar räkna till 0


   
SvaraCitera

Inside:

räknar som misshandel:

Inside:

stryptag, boxa i ögat, vrida handen ett varv, slå ner, slå i huvet?


   
SvaraCitera

ofc.


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

så är det misshandel eller?


   
SvaraCitera

ja


   
SvaraCitera

gör det inte!!


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

Artie:

gör det inte!!

haha har inte, men får det minst en gång i veckan [bigcheers]


   
SvaraCitera

Inside:

Tycker ni att det är rätt att slå någon?

Nej.

Inside:

så är det misshandel eller?

Ja.

Mitt tips: Fantisera om det istället! Fungerar, gjorde för mig. Dagdrömde om att jag sköt jävlarna i huvudet med shotgun. [crazy]


   
SvaraCitera

Kanske inte, sticka gaffel och strypa hårt men en smällpå käften om de förtjänar de så är det okej. Men det verkar som att du bara inte kan kontrollera dig och vill slå fast de inte förtjänar det...


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

S3ON:

Mitt tips: Fantisera om det istället! Fungerar, gjorde för mig. Dagdrömde om att jag sköt jävlarna i huvudet med shotgun.

funkar inte för mig, jag behöver verkligen slå personen. vill inte ta ut min ilska på någon annan


   
SvaraCitera

Inside:

men får det minst en gång i veckan

varför
är folk så ofta så dumma mot dig att dom förtjänar mycket smärta


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

emilsh:

Kanske inte, sticka gaffel och strypa hårt men en smällpå käften om de förtjänar de så är det okej. Men det verkar som att du bara inte kan kontrollera dig och vill slå fast de inte förtjänar det...

inte förstjänar det? hmm... så det är okej att den personen gör allt det där mot mig men jag får inte göra tillbaka?


   
SvaraCitera

S3ON:

Inside: Tycker ni att det är rätt att slå någon?

Nej.

Om någon misshandlar din kompis skulle du inte slå jäveln som slog din kompis? [confused]


   
SvaraCitera

Inside:

inte förstjänar det? hmm... så det är okej att den personen gör allt det där mot mig men jag får inte göra tillbaka?

Självklart ska du försvara dig själv


   
SvaraCitera