Aviseringar
Rensa alla

Hantera stress


framtidskon:

förlåt för jag måste säga detta dryga men jag har blivit mycket mindre stresskänslig sedan jag slutade röka.

Så säger min mamma också som rökte en gång i tiden. Men jag är för stressad nu för att ta itu med att sluta röka, så det känns som en ond cirkel. [chocked]


   
SvaraCitera

jag dricker, för det är det enda som faktiskt fungerar.
Förr pysslade jag med skytte var också effektivt för att sluta tänka på allt annat.


   
SvaraCitera

tränar


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Jag omvandlar stressen till ångest, WIIIEEEE!!

terrormat:

Jag hanterar det inte alls, blir bara ett litet nervvrak

terrormat:

Brukar skriva listor över allt jag måste göra, sedan börjar jag gråta när jag kollar på dem.

Nintendo:

Jag kryper ner under täcket och låtsats att omvärlden inte existerar. Vilket leder till mer stress eftersom jag förr eller senare måste ta i tu med det som orsakar stressen och det hänger antagligen viktigare efter lite undertäcket-exil.

Typ så. Minus gråtandet. Gråter bara lite när jag kollar på animal cops.
Min pappa brukar säga att jag inte ska ha för många bollar i luften. Kanske är sant.


   
SvaraCitera

Aengslig:

lugna ner den dåliga stresse

Aengslig:

svamp

då ska man ha tur...


   
SvaraCitera

Jag ska intervjua en stresshanteringsexpert på torsdag. Hojta om ni har några frågor som ni vill att jag ska ställa! [smile]


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Jag ska intervjua en stresshanteringsexpert på torsdag. Hojta om ni har några frågor som ni vill att jag ska ställa! [smile]

Var kan icke-stress-tåliga människor få hjälp? Jag blir stressad och oroad bara jag tänker på att jag inte vet om vad jag vill bli och kan inte få en klingklang för att veta vad jag vill bli, och ändå måste jag välja något nu som jag ska inrikta på mig för att jag ska vilja bli något, och om man inte har något man vill bli då blir det ett passivt läge där man lever som en robot vilket leder ännu mer ångest,stress,oro VAD SKA JAG GÖRA!


   
SvaraCitera

Schism:

då ska man ha tur...

I guess ;P


   
SvaraCitera

Aengslig:

Var kan icke-stress-tåliga människor få hjälp?

Bra fråga. Tar med mig den på torsdag! [y]


   
SvaraCitera

har bevis på papper att jag är stresstålig (från lumpen[cool]) så ne, känn ingen stress (sommaren är hääär!)


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Bra fråga. Tar med mig den på torsdag! [y]

Do it! Hör gärna av dig vad svaret blir 🙂


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera