Aviseringar
Rensa alla

Har aldrig haft ett förhållande


grejen med att vara okysst eller oskuld är att det bara är en stor grej tills man fått första kyssen eller haft sex. Sen inser man att det faktiskt inte är nån skillnad att vara eller inte vara.


   
SvaraCitera

TaurusBaby:

Jag är en glad 16-årig tjej som aldrig haft ett förhållande. Jag är också okysst och oskuld, har heller aldrig känt mig älskad av en kille.

Haha, joo samma här, fast kille då o ett år äldre. Aldrig haft svårt o prata o så med tjejer eller killar. Inte många tjejer som har varit så att jag har blivit intresserad, så har inte brytt mig.


   
SvaraCitera

vem fan upplevde kärlek som 16...

orka stressa!!!

mitt (dåliga) råd om kärlek:

undvik så gott du kan, om det blir oundvikligt är personen rätt. om du törstar efter kärlek kommer du bara ta första bästa och det blir bara bajs i slutändan.

i should have no feelings cause feelings is pain

mvh. borde vara relationsexpert på UM


   
SvaraCitera

Att ni redan samtalat med varandra tidigare gör det därmed att ni båda har en slags förbindelse till varandra på ett positivt sett. Det skulle troligtvis inte kännas särskilt underligt för honom om du till exempel började hälsa på honom och sedan bygga vidare på en ny konversation.

Säger din magkänsla att det är rätt tillfälle att byta telefonnummer och berätta att du gärna skulle vilja hitta på något med honom utanför skolan, kör på det. Jag önskar dig ett stort lycka till. [smile]

(Behöver du flera råd markera något jag skrivit och tryck sedan på citera knappen längst ned till höger).


   
SvaraCitera

TaurusBaby:

Jag är en glad 16-årig tjej som aldrig haft ett förhållande. Jag är också okysst och oskuld, har heller aldrig känt mig älskad av en kille.

samma här fast jag är 18... och kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha åh tack för tipsen alla ^^


   
SvaraCitera

Okej ska ge dig ett råd nu och lyssna på det förfan!! Svara på hur lång du är och hur mycket du väger, vilken hårfärg du har osv, ok? 🙂


   
SvaraCitera

elverpigen:

grejen med att vara okysst eller oskuld är att det bara är en stor grej tills man fått första kyssen eller haft sex. Sen inser man att det faktiskt inte är nån skillnad att vara eller inte vara.


   
SvaraCitera

du låter som en fin person:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

du låter som en fin person:)

Hehe, tack ^^


   
SvaraCitera

TaurusBaby:

Jag är en glad 16-årig tjej som aldrig haft ett förhållande. Jag är också okysst och oskuld.

Samma här (jag vet att det inte är något konstigt, för jag är bara 14.) men det är nog mest mitt eget val.[cute] Jag har många beundrare, (HEHE[badgrin]) men jag känner själv inte att jag är redo för något förhållande, palla liksom? Dessutom blir det bara fel om jag blir tillsammans med någon jag inte ens gillar. Har aldrig varit kär heller, inte på riktigt. När jag var lite halvkär i en kille, och han var det i mig, så var jag ändå inte redo, så jag struntade i det. Tycker inte man ska stressa med sånt, som någon skrev här över blir det bara bajs om man tar första bästa.

Men om du gillar killen och är redo, go for it! Snacka, fråga om nummer & om intresset verkar finnas på hans sida är det bara att fråga om ni kan hitta på något? [y]


   
SvaraCitera

TaurusBaby:

Jag bestämde mig för att vara mig själv vid skolstart, och det gick alldeles utmärkt.

strongt! du klarade det, så jag tror du kan klara det mesta [y]


   
SvaraCitera

känner igen mig i de du skriver.var oskuld när ja va 16 med.va så blyg så ja inte vågade skaffa tjej.sen hadde man ju komplex som man va oroliga över.de va först när ja va 24 som ja tappa den.å då va de en tjej som va 17 som tog den.så då ha ja lärt mig att man inte ska ljuga om att man haft sex tidigare å att man är kung på de.slutade med att hon frågade om ja värkligen hadde haft sex.röd som man blev å nervös för ja viste inte var den skulle in.de kändes pinsamt


   
SvaraCitera

TaurusBaby:

Jag är en glad 16-årig tjej som aldrig haft ett förhållande. Jag är också okysst och oskuld, har heller aldrig känt mig älskad av en kille

Omg samma...
Förutom att jag aldrig varit "utanför", har alltid varit lite utstickande men har alltid hittat mina småvägar in till de tuffa gängen. Vilket kanske inte ens är en fördel, visste/vet ju aldrig om jag passar in eller tillhör dem...

Hur som helst. Ibland är jag jävligt pratglad och då brukar jag inte direkt undvika att säga att jag är oskuld. Då brukar ju folk undra... men det är helt enkelt så - jag har inte hittat någon som jag vill ha sex med än?! Varför göra något med nån man inte ens vill med... höhö


   
SvaraCitera

Jag har aldrig heller vart i ett förhllande

Det är ju kul så kan man ragga istället [crazy]


   
SvaraCitera