Aviseringar
Rensa alla

Har aldrig haft sex, hur är det egentligen ??


Hahaha, det finns inget att spräcka. Eller jo, det kommer låta som när du går på torra löv.

Förutom det så är det ganska omysigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många tror det inte, men över 7.2% av alla tjejer i västvärlden löper risk att dö när de förlorar oskulden, endast på grund av smärtorna som kan uppstå därunder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Du är pytteliten, vänta tills det känns rätt för DIG

massgrav:

Du är pytteliten, vänta tills det känns rätt för DIG

massgrav:

Du är pytteliten, vänta tills det känns rätt för DIG

massgrav:

Du är pytteliten, vänta tills det känns rätt för DIG

Sagitta:

Eller jo, det kommer låta som när du går på torra löv.

haha


   
SvaraCitera
Hando

Första gången så kommer du dö i sisådär en halvminut, det sa min gammel gammel gammelmorfar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle kunna säga att du bör vänta tills du är redo, men du kommer inte göra det i alla fall. Så just do it. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaaah


   
SvaraCitera

Beror lite på vilken inställning man har. Är du orolig kommer du inte kunna slappna av, vilket kan leda till att det gör ont. Jag gillade min debut. 🙂 Gjorde allt annat än ont.

Om du vill göra det, så kan ni ju ta det lugnt. Om du inte vill eller är osäker så bör du vänta. Men folk lägger för stor vikt vid att vara/inte vara oskuld. Men du ska ju som sagt ha sex för att du ser framemot det och vill ha det, inte för att din pojkvän vill.

¨Du kommer iaf inte spricka 😛 Om ni inte kör analsex iof... [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ebbabra:

min kille vill men jag vet inte om jag vågar än.
kmr han att 'spräcka' mig då?
hur känns det? [chocked]

HAHAHAAHHAHAA

Du snackar om FÖRSTA GÅNGEN. Du komme förmodligen ha sex typ 1000 ggr i ditt liv.

Sluta va en sån pussy bara för att du har en o kör istället. "hur är det egentligen" ja det är ju knappast så att du blir spräckt varje jävla gång?

Va inte så up-tight och njut av livet istället!

Kulturen runt tjejer och sex är fan absurd, om jag höll på o oja mig skulle jag typ bli utskrattad xD


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Sluta va en sån pussy bara för att du har en o kör istället. "hur är det egentligen" ja det är ju knappast så att du blir spräckt varje jävla gång?

Va inte så up-tight och njut av livet istället!

Kulturen runt tjejer och sex är fan absurd, om jag höll på o oja mig skulle jag typ bli utskrattad

´
WORD!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shorty00:

´
WORD!

[wink]

Ser ni, t o m reftele-barnet håller med mig! T O fucking MED! xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Kulturen runt tjejer och sex är fan absurd, om jag höll på o oja mig skulle jag typ bli utskrattad xD

Har alltid undrat vad för jävla ställe du kommer ifrån egentligen, men det verkar som att dom flesta är rätt efterblivna där i alla fall.

OnT: Vänta med sex till du vill ha sex, du behöver inte ställa upp för din pojkvän när det kommer till den delen.


   
SvaraCitera

Tror inte du behöver oroa dej speciellt mkt för smärtan. om ni båda vet du är oskuld (o kanske han med?) så vet ni ju att ni inte behöver köra på för fullt. Om han ändå vet det så är det ingen big deal, han vill ju inte du ska ha ont så ni får la prova o gör det ont så sluta o vänta tills du känner dej mer redo då [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Kulturen runt tjejer och sex är fan absurd, om jag höll på o oja mig skulle jag typ bli utskrattad xD

Kanske för att du inte har något som riskerar att blöda och göra ont första gången? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vafan, hela 14 år och ännu inte spräckt. Vart är världen påväg[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcus Normark:

Kanske för att du inte har något som riskerar att blöda och göra ont första gången? [tired]

Jo jag kanske borde ha väntat med att köra kendo 2 år till, hade nog gjort saken bättre[wink]

Oavsett om d gör ont eller inte så e det ändå bättre att get it over with.

Oväntad:

Har alltid undrat vad för jävla ställe du kommer ifrån egentligen, men det verkar som att dom flesta är rätt efterblivna där i alla fall.

Kan du argumentera lite för din sak för en gångs skull istället för att komma med små omogna personangrepp?

ms_A:

han vill ju inte du ska ha ont så ni får la prova o gör det ont så sluta o vänta tills du känner dej mer redo då [smile]

Problemet e ju att kidsen nowadays e så himla osäkra när d kommer till sex. Är väl lite naturen i förhållandet att man förväntas gå all out, själv vet jag iaf inte många som verballt sa "nu ska vi ha sex" o typ planerade det, fast d finns väl kanske ett par.


   
SvaraCitera