Aviseringar
Rensa alla

Har aldrig kommit av vanligt sex, vad gör jag för fel?


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 20 år och jag har haft "my fair share" av partners men jag har aldrig någonsin kommit av vanligt sex, jag har ju kommit och dom har "rullat knapp" eller när jag har haft oralsex. Men jag kan tydligen inte komma av att ha vaginalt samlag.

Är det nåt fel på mig? Har jag gjort fel alla dessa år (det är iofs bara 5 men ändå) ? Hur kan jag komma som folk? 


   
Citera

whoa, det är inte alls speciellt vanligt att tjejer kommer genom vaginalt sex
(säger jag som kille och inte vet någonting egentligen)


   
SvaraCitera

annars kanske det är för att du har sex med killar. killar kan ingenting om sex
(säger jag som aldrig har haft sex med en kille och inte vet någonting egentligen)


   
SvaraCitera

är inte ovanligt. jag är 21 år gammal och hade aldrig kommit av vaginalt samlag tills jag träffade min senaste partner. 


   
SvaraCitera

de flesta kmr inte av d


   
SvaraCitera

kommer du igenom utomjordings-sex då!!!???


   
SvaraCitera

Jag tror man måste vara med "rätt" person helt enkelt. Antingen en kk som man verkligen tänder på fysiskt, OCH gillar som person, eller en partner. Men när man har blivit ihop med nån kanske det tar ett tag innan det går. Är man inte ihop så jättelänge kanske man aldrig hinner dit liksom.. kanske tror man att det är den rätta men det visar sig vara helt fel. Och man vet inte hur mycket man SKULLE kunna älska en person, och bli kåt på denna, förrän man faktiskt är där.

Bara en liten teori 🙂 Sen om det är rätt eller inte vet ju inte jag. Känns så bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns ju som att det skulle vara mig det är fel på. min partner tror att det är han som är sämst i sängen, det är INTE fallet kan jag säga er. Det känns ju lite skämmit och så för alla mina tjej kompisar säger jämt hur lätt dom har för att komma och så. Finns det inget man kan göra för att komma lättare vaginalt? skulle verkligen hjälpa mig om det va nån som kunde komma med tips! Tack på förhand!


   
SvaraCitera
Kudhos

Slappna av. Ta er tid som behövs. Och inte många som kan komma endast vaginalt. Ibland behövs "andra områden beröras" för att det ska gå. Känner till detta eftersom jag har också gått till frisörer och behövt läsa frisörtidningar. 


   
SvaraCitera