Aviseringar
Rensa alla

har bäst studiemotivation/koncentrationsförmåga/självdiciplin etc[party]


gugge_heter_jag:

vet:C

[mad]


   
SvaraCitera

studera minst 3 timmar när du kommer hem från skolan. gå upp klockan 6 och studera en timme. 3+1=6=MVGiallt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

[mad]

[cry]

20Dollar:

gå upp klockan 6 och studera en timme. 3+1=6=MVGiallt

går ju inte[sad]


   
SvaraCitera

gugge_heter_jag:

[cry]

äsch det ordnar sig oki


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Skola och Jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

äsch det ordnar sig oki

förr eller senare ja[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojdå [no-no] Skärpning [no-no]


   
SvaraCitera

gugge_heter_jag:

ska har dock fysikprov och svenskaredovisning imorgon och jag har typ inte lyckat göra 3 tal på hela dagen

Gör det du känner dig mest manad till att göra och skit i det andra. Bättre att klara sig i ett ämne och misslyckas totalt i det andra än att mislyckas med liten marginal i båda![cute]


   
SvaraCitera

gugge_heter_jag:

förr eller senare ja

Får hoppas på förr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ovidkommande:

Gör det du känner dig mest manad till att göra och skit i det andra. Bättre att klara sig i ett ämne och misslyckas totalt i det andra än att mislyckas med liten marginal i båda![cute]

de ända ämnena som jag har någon chans att få ett relativt bra betyg i är typ webdesig och programmering, men i typ båda två ligger jag typ dubbelt så långt fram som resten av klassen(eller kanske inte riktigt,men nästan oki) och kan typ betydligt mer än vad jag egentligen behöver kunna, och nästa prov är om typ två veckor[zzz] så jag tror inte att mitt resultat i något utav dessa ämnen påverkas av att jag pluggar fysik nu[sad] som jag ahr prov i imorgon[sad]


   
SvaraCitera

gugge_heter_jag:

jag tror inte att mitt resultat i något utav dessa ämnen påverkas av att jag pluggar fysik nu

Nej förmodligen inte.

Fast jag syftade mest på alternativen svenska och fysik eftersom det är dem du har prov/redovisning på i morgon.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

kommer få ig på livet liksom

Jag är med dig.


   
SvaraCitera

gugge_heter_jag:

går ju inte[sad]

jo d gör d [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ovidkommande:

Fast jag syftade mest på alternativen svenska och fysik eftersom det är dem du har prov/redovisning på i morgon.[cute]

haha iof[blush]

Nabla:

Jag är med dig.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har ju hela natten på dig att plugga. [y]


   
SvaraCitera