Aviseringar
Rensa alla

har bara EN sak å säga.


Ämnesstartare

Underlig:

Detta är UM, ej bilddagboken med fjortispojkar som är snälla för att få se boobs.

haaha va? jag har inte ens bilddagboken så där träffa du lite fel...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Miceparade:

Är ju förövrigt ett väldigt negativt påstående

men det är ju sant ,det är ju många ungdomar som är väldigt negativa i dagens läge , och det beror mest på att dom själv inte mår någe bra och det klandrar jag dom inte för ,vill hellre vara en förebild för positiv energi!:D

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ArbetaMera:

varför va dom så elaka/negativa mot dig för?

jag vet verkligen inte...


   
SvaraCitera

Vill ju bara förbättra ditt sätt att skriva.. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

De hänger på någon annan sida. Föreslår att du hittar den istället.

HAHA du verkar ju vara riktigt glad..


   
SvaraCitera

annabehibak:

en förebild för positiv energi

Oki [blush]

Image


   
SvaraCitera

annabehibak:

vad NEGATIVA personer det är här på ungdomar.se

Man vänjer sig! [wink]


   
SvaraCitera

annabehibak:

jag vet verkligen inte...

[n] Låter inte kul :/

Jag tror att du bara råkade stötta på fel personer bara som gillar att hacka på och kommentera folk- [smile]
Jag vet. Det går över sen.

[smile]


   
SvaraCitera

Alltså, man får bara hänga här om man är äcklig pessimistisk och allmänt dryg. Det är en regel.


   
SvaraCitera

Tula:

Alltså, man får bara hänga här om man är äcklig pessimistisk och allmänt dryg. Det är en regel.

[sad]
då avreggar jag! m'kay! [mad]

annabehibak:

..

ta inte alla seriöst på denna sidan ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vill ju bara förbättra ditt sätt att skriva..

jaha.. ja jag vet 😛 är väldigt otydlig av mig ,men det är för att jag är så van vid att andra inte lyssnat på mig när jag väl har sakt ngt utan bara bett mig hålla käften eller avbrytit elr helt enkelt bara inte svarat så därför har allt blivit så otydligt nu när jag uttrycker mig själv eller försöker förklara något är inte van vid att andra sa svara mig elr lyssna på det jag säger:P


   
SvaraCitera

Crypto:

[mad]

Så skare se ut [y]


   
SvaraCitera

vadå?


   
SvaraCitera

annabehibak:

HAHA du verkar ju vara riktigt glad..

Vad har glädje att göra med att jag tycker att du kan hitta en sida med positiva människor att hänga på istället om du är missnöjd med den här? Om något så ger jag dig ett gott råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Man vänjer sig!

ArbetaMera:

Låter inte kul :/

Jag tror att du bara råkade stötta på fel personer bara som gillar att hacka på och kommentera folk-
Jag vet. Det går över sen.

HAHA! okeeey!
ja 😛 nej ,jag har inte tagit åt mig på det sättet 🙂 är ny här så vet inte riktigt vad det är för en sida , tänkte ta reda på det och den verkar heeeelt o-k nu [y]😀 alla har ju sina olika åsikter om saker o ting! bara kul att man inte är lika!:D


   
SvaraCitera

JAG ÄR POSITIV TILL SEX MED DIG!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

JAG ÄR POSITIV TILL SEX MED DIG!

oj! du var minssan inte blyg av dig

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

mediakatt:

Vad har glädje att göra med att jag tycker att du kan hitta en sida med positiva människor att hänga på istället om du är missnöjd med den här? Om något så ger jag dig ett gott råd.

aa okey! nä jag ville bara veta hur det var här utifrån er själv ,ni som är medlem här. har nyss gått med saaatte har inte så stor kooll!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kebu12:

tack, snäll du är

kraaaam på diig!:D


   
SvaraCitera