Aviseringar
Rensa alla

har blivit med kanin


mynona

Kronotomi:

har aldrig hört en kanin låta

dom brummar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kanin kissade min mamma i ansiktet en gång...ligg inte på rygg med en kanin på bröstetIcke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Får se då vet bara att det är en dvärgvädur, ska praoa på ett djurföretag

fint!!

Blivande_japan:
mysigt! har du dina fåglar hos dig också förresten?

nä min bror har dom hade ej funkat här+han hade blivit väldigt olycklig och d vill jag inte

Fingerprints:
Åååh mysigt! 

aa hon sover i mitt knä nu

mynona:
så fint. jag hade en kanin en gångLedsenHjärta

dog den?

Lonesome Sparrow:
KANINER LÅTER NÄR DE DÖR, DOCK, MIN SYSTERS KANIN DOG AV EN HJÄRNSVULLNAD OCH SKREK SOM EN STUCKEN GRIS DE SISTA FEM MINUTERNA AV SITT LIV. ANNARS ÄR DE RÄTT TYSTA.

aa råkade vara hårdhänt förut pga en av hundarna jagade henne så skulle ta tag i den men råkade ta tag i mara ist 🙁

Liten plutt:
en kanin kissade min mamma i ansiktet en gång...ligg inte på rygg med en kanin på bröstetIcke!

gott


   
SvaraCitera
mynona

amsi: dog den?

ja. den är död nu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

ja. den är död nu. 

hur känner du inför det?


   
SvaraCitera

amsi:

nä min bror har dom hade ej funkat här+han hade blivit väldigt olycklig och d vill jag inte

   

skönt att det är någon du känner väl som tar hand om dem då! om jag av någon anledning inte kunde ha kvar sture mer hade jag uppskattat om någon jag känner hade tagit honom så man vet att jag kan träffa honom och se att han det bra typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta vill ha en belgisk jättevädur! 


   
SvaraCitera
mynona

amsi:

hur känner du inför det?

det känns inte så mycket numera. det var längesedan. men skaffar jag någon gång ett husdjur igen så blir det förmodligen en kanin. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

skönt att det är någon du känner väl som tar hand om dem då! om jag av någon anledning inte kunde ha kvar sture mer hade jag uppskattat om någon jag känner hade tagit honom så man vet att jag kan träffa honom och se att han det bra typ

aa precis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Hjärta vill ha en belgisk jättevädur!

Finns inte, finsk belgisk jätte (som inte är en vädur) och så finns det fransk vädur (som är den största väduren).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu ska vi ut lite


   
SvaraCitera