Aviseringar
Rensa alla

Har bränt mig som satan *varning halvnaken bild*


ÅH FY FAAN

🙁


   
SvaraCitera
penja

oj förstår ej hur detta gått till :S hoppas det blir bra snart!


   
SvaraCitera

Jag löser det hela genom att inte sola


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Fingerprints: smörjde jag med bodylotion istället för att inte allt skinn skulle trilla av

Chibibbi: tigerbalsam

elverpigen: krossade tomater

Tack för tips! Ska ha allt i åtanke + googla lite så kanske det blir bra så snart som möjligt!

nubbie: Har du spolat med kallvatten eller liknande?

Nää, men kom på att det nog är en bra idé! Åtminstone för stunden :3


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

elverpigen:
alltså bruden det där är så himla sick. hur gick dettill? helt förbluffad. FÖRSÖKTE bränna mina ben för några år sen i hopp om färg, 4-5 timmarmitt på dagen gav en handflatestor brännmärke på insidan av ena knäet bara :C har du sovit i solen i tio dagar???? :C

Hahah you sick Ledsen Var ute i solen i fyra timmar idag, ryggen ser lika illa ut. Härrägu. Kanske Göteborgssolen?? 


   
SvaraCitera

undvik att utsätta dig för mer sol under de närmaste dagarna, duscha kallt för att lindra smärtan, smörj in huden med aloe vera och vänta. det läker tids nog, tills dess är det bara att härda ut.


   
SvaraCitera

24/7:

Hahah you sick Ledsen Var ute i solen i fyra timmar idag, ryggen ser lika illa ut. Härrägu. Kanske Göteborgssolen?? 

kanske, för mkt sydliga breddgrader för din "norrlänningshy" haha :c


   
SvaraCitera

har hört att fil/yoghurt är nice

el så vare bara när man hade svamp i underlivet...


   
SvaraCitera

Men fy i helvete, kan man få sådan bränna i Sverige!? Trodde ej solen tog så pass mkt här..

Då ska jag bada med t-shirt i år! Det värsta måste ju vara bortsett från när man ska sova att duscha i varmvatten... Gråter hur känns kallvatten? 


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

svefnpurka:
undvik att utsätta dig för mer sol under de närmaste dagarna, duscha kallt för att lindra smärtan, smörj in huden med aloe vera och vänta. det läker tids nog, tills dess är det bara att härda ut.

Det låter faktiskt som en vettig lösning. Puh, härda ut. Will do Ledsen

Blivande_japan:
har hört att fil/yoghurt är nice

el så vare bara när man hade svamp i underlivet...

Haha lätt att blanda ihop. Har googlat lite och sett att yoghurt ska stämma. Känns knäppt dock, lite gross! 

S3ON:
Men fy i helvete, kan man få sådan bränna i Sverige!? Trodde ej solen tog så pass mkt här..

Då ska jag bada med t-shirt i år! Det värsta måste ju vara bortsett från när man ska sova att duscha i varmvatten... Gråter hur känns kallvatten? 

Haha jaaa Ledsen Kallvatten känns väldigt skönt, får bli sådana duschar ett tag framöver. 


   
SvaraCitera

bränner mig aldrig


   
SvaraCitera

Men hjälp. Censur


   
SvaraCitera
Lounge

HALLÅ ANVÄND SUNLOTION!!


   
SvaraCitera

24/7:

Haha lätt att blanda ihop. Har googlat lite och sett att yoghurt ska stämma. Känns knäppt dock, lite gross! 
   

haha ah

särskilt om dkan ramla av 

då får ligga i 1 badkar med yoghurt!!!


   
SvaraCitera

Åhh fy satfläsk det där var smärtsamt att se! Tack och lov att man har tattarpigment som gör en brun istället...lider med dig stackarnLedsen


   
SvaraCitera