Aviseringar
Rensa alla

Har det här förbränts?


Ämnesstartare

Hej! 🙂 Igår åt jag ingen frukost, åt dock något vid 13-14 tiden? Det var 8 st smörgåskex med Lätta smör på, en Naturdiet shake (choklad) och en sån där rund macka.
Är rätt rädd om min vikt över att gå upp massa, senare ungefär vid 18.00 åt jag en hel Vezuvio Pizza haha, och fick skit dåligt samvete då jag hade löptränat precis innan. Här kommer nu frågan..
Har allt det här förbränts eller har jag gått upp? 🙁

Vägde 55,5 innan jag åt dem där smörgåskexen och det där.. Är jätte rädd över att ha gått upp till 56 kg.
Svar uppskattad!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Löptränade 3,8 km.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min kvalificerade gissning säger att du nu väger 56.3 kg. en del av ökninging kommer från muskelmassa du fått från löpningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du åt en pizza... klart du ligger på kaloriöverskott då hallå 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

min kvalificerade gissning säger att du nu väger 56.3 kg. en del av ökninging kommer från muskelmassa du fått från löpningen

Haha vad snackar du om.. muskelmassa går inte upp så snabbt [badgrin]


   
SvaraCitera

What the fuck?! Varför äter du smörgåskex med smör, bröd och pizza om du är rädd för att gå upp i vikt Och sån där naturdiet... bitch please.
dålig du är på att banta[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag uppfattade först tråden som att du druckit dig smårund under fötterna för ett par timmar sedan och nu ville räkna ut om du kunde köra hem i nuvarande skick. Nu har jag endast kommentaren att du måste vara alldeles på tok för jävla smal alternativt kort om du väger 55 kilo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vägde mig nyss, 55,4 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, att fokusera på enstaka kilon eller 0,x är ju bara fånigt. Man väger olika vid olika tider på dagen, väger du dig innan och efter du ätit har du t.ex. gått upp i vikt. Väger du dig på morgonen och på kvällen väger du mer på kvällen, osv.


   
SvaraCitera