Aviseringar
Rensa alla

Har du ätit bajs?


[shake]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Jag ser inte hur din upptäckt bekräftar påståendet. [shake]

What?


   
SvaraCitera

Myksa:

What?

Att det finns de som badar, gurglar och tvättar sig i kiss, bekräftar inte direkt att man kan överleva genom att dricka kiss.


   
SvaraCitera

fniss


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Att det finns de som badar, gurglar och tvättar sig i kiss, bekräftar inte direkt att man kan överleva genom att dricka kiss.

Jaha, nej det är sant. Men jag hittade folk som skrev om att man kunde klara sig på det.
Det andra var mest en bonus. [smile]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Så säger du nu ja!

och så säger ja i hissjäveln me [wink]


   
SvaraCitera

[confused][confused]


   
SvaraCitera

Mm, det är faktiskt gott.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Så säger du nu ja!

fast om man tänker efter .. skita behöver man ju fan göra oavsett egentligen ... så de kanske helt enkelt inte var så att hon va hungrig utan att hon inte villa sitta och kolla och känna lukten av skiten hela dagarna [surprised]


   
SvaraCitera

kennyman:

fast om man tänker efter .. skita behöver man ju fan göra oavsett egentligen ... så de kanske helt enkelt inte var så att hon va hungrig utan att hon inte villa sitta och kolla och känna lukten av skiten hela dagarna

Haha! xD Ja för att hon ville ju nog ha lukten ständigt i munnen istället!

Men å andra sidan, var hon så pryd att hon åt bajs för att slippa lukten, fatta vad hon måste ha blivit totalt jävla förstörd i sin prydhet [tard]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Haha! xD Ja för att hon ville ju nog ha lukten ständigt i munnen istället!

Men å andra sidan, var hon så pryd att hon åt bajs för att slippa lukten, fatta vad hon måste ha blivit totalt jävla förstörd i sin prydhet

hm nej du har nog rätt. men, hon kanske liksom satt i fosterställning och verkligen panika över att skiten låg där .. och plötsligt bara fick psykbryt och stoppa i sig de? jag vägrar i alla fall tro på att hon åt för att hon va hungrig [cute]


   
SvaraCitera

kennyman:

hm nej du har nog rätt. men, hon kanske liksom satt i fosterställning och verkligen panika över att skiten låg där .. och plötsligt bara fick psykbryt och stoppa i sig de?

Det låter som en väldigt liten hiss [tard] Glöm inte bort att hon fastnade i hissen på hennes arbete! [no-no]

Men om den var så liten... Så visst, jag antar att det inte är en omöjlighet, trots att den i nuläget låter en aning osannolik.

kennyman:

jag vägrar i alla fall tro på att hon åt för att hon va hungrig

Hon kanske hade tittat på lite för många överlevnadsprogram? [bigsmile]

Men annars borde det ju ha gått på ren instinkt. Hon visste ju att folk skulle komma tillbaka förr eller senare och ville väl helt enkelt inte dö. Vad ska hon annars äta? Hon började säker med sina kläder eller något i den stilen, men när allt det är slut, vad gör man? EN KÖRV! [bigcheers]

Det värsta är väl ändå att det inte fanns någon garanti att hon skulle överleva trots att hon åt sitt bajs, ändå gjorde hon det...


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Men om den var så liten... Så visst, jag antar att det inte är en omöjlighet, trots att den i nuläget låter en aning osannolik.

mer sannorlikt än att hon var hungrig [tard]

Jonnybravo91:

Hon kanske hade tittat på lite för många överlevnadsprogram?

troligtvis Xd

Jonnybravo91:

Hon visste ju att folk skulle komma tillbaka förr eller senare och ville väl helt enkelt inte dö

jo, men att hon överlevde en vecka genom att äta sitt bajs låter som om hon käka bajs sen timme 1 hon satt fast liksom [tard]


   
SvaraCitera

kennyman:

mer sannorlikt än att hon var hungrig

Inte hungrig! Totalt jävla skitutsvulten!

kennyman:

jo, men att hon överlevde en vecka genom att äta sitt bajs låter som om hon käka bajs sen timme 1 hon satt fast liksom

Tänk vad pinsamt om det var så och precis när hon stoppat i sig den så kom någon och öppnade. [tard]

Sen säger den "Du ska inte med på lunch då" - hon svarar "Nä, jag tog mig just en korv så..." [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Sen säger den "Du ska inte med på lunch då" - hon svarar "Nä, jag tog mig just en korv så..."

Ja ja Järvheden. [wink]

kennyman:

jag vägrar i alla fall tro på att hon åt för att hon va hungrig

Men är du efterbliven? Om du ligger och är så jävla hungrig att du känner hur livet rinner ur dig och du närmar dig döden så är det fan klart att du gör vad du kan för att överleva. Det är i alla fall en miljard gånger troligare än att hon skulle ha käkat det för att det luktade illa.

Helvete...


   
SvaraCitera