Aviseringar
Rensa alla

Har du aspergers?


Ämnesstartare

human rights liks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh o jag rösta på 

afiaoafiaoif0 i+a0if a+fi pga osäker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:
jag vet inte. jag tror det.

Har du blivit utredd för det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
åh o jag rösta på afiaoafiaoif0 i+a0if a+fi pga osäker

Aha, jag har ju blivit diagostiserad av psykologer ect som är experter på ämnet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
jag vet inte. vad tycker du?

Jag vet inte, men är inte omöjligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Aha, jag har ju blivit diagostiserad av psykologer ect som är experter på ämnet. 

vad har det med henne att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad har det med henne att göra?

Vad har du med det att göra? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola så himla onödigt Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Jag vet inte, men är inte omöjligt. 

ingenting är omöjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

ingenting är omöjligt.

Det tycker jag låter naivt. Men det är sant, det är svårt att veta vad som är möjligt ibland innan det hänt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Det tycker jag låter naivt. Men det är sant, det är svårt att veta vad som är möjligt ibland innan det hänt. 

låter och är - två olika saker. världen är full av slumpar och komplexa mönster. den enda skalan i gissningslekar utan komplett information finns i sannolikhet. ibland kan något också vara helt omöjligt genom naturliga omständigheter. detta är inte ett sådant exempel.

hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja


   
SvaraCitera
reben

inte d minsta

space: Känns som att många har det här.

diagnosen har väl lämnats ut ganska lättvindigt den senaste tiden elr ngt vet jättemånga som har d på papper men är tveksamma. kan va kontraproduktivt o få en sådan diagnos oxo ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: låter och är - två olika saker.

Jo, men svårt för mig att veta exakt vad du menade med uttrycket. Därav var det onödigt att säga att det är naivt. 

ceka92: . världen är full av slumpar och komplexa mönster. den enda skalan finns i sannolikhet.

Sannolikhet är också en totalitet. Precis som när man pratar om sant eller falskt. Bara mer nyanserat. Fast det bygger fortfarande från att vi använder oss av tidigare händelser för att skapa mer eller mindre sofistikerade modeller över hur saker fungerar. Nya relevanta mönster och fenomen kan uppstå, vilket gör sannolikhet begränsat i termer av faktiska effekter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: diagnosen har väl lämnats ut ganska lättvindigt den senaste tiden elr ngt vet jättemånga som har d på papper men är tveksamma. kan va kontraproduktivt o få en sådan diagnos oxo ibland.

Jo, jag riktade den kritiken faktiskt, då sa dom att det är väldig få som utreds hos dom som får den diagnosen. Jag trodde nämligen först inte alls att jag hade aspergers. 


   
SvaraCitera