Aviseringar
Rensa alla

Har du begått otukt någon gång?


kukoxo:

Vad händer med såna? Magnet-testas?

vet du inte vad 1 hit list är????

sicce:

vilka gamla ord han använder :S tack! 

han vill nog ba va cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det var i princip det jag skrev.


   
SvaraCitera

Patrick:
Ja, det var i princip det jag skrev.


   
SvaraCitera

Finns det inte bara sodomi? Tycker att det kan vara bra att ha alternativet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade samlag med en älghona en gång, är en hemsk människa. Straffa mig


   
SvaraCitera
GraGo

Alla som har varit otrogna kan gå och hänga sig själva nu så att samhället slipper er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:
Alla som har varit otrogna kan gå och hänga sig själva nu så att samhället slipper er.

vad har det med pollen att göra din lilla skamfläck?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: vilka efter religiösa, sociala och juridiska normer ansågs vara "mot naturen"

Skrattade, med tanke på hur "anti-religion" patrick är och så använder han det ordetMycket glad

Har efter denna tråd svårt att tänka mig att TS någonsin haft (eller kommer att ha för den delen) sex.

Järnis: vad har det med pollen att göra din lilla skamfläck?

Någon har varit otrogen mot honom och sen dumpat honom, hence the tears of rageHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
reben

nej    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Skrattade, med tanke på hur "anti-religion" patrick är och så använder han det ordetMycket glad

Har efter denna tråd svårt att tänka mig att TS någonsin haft (eller kommer att ha för den delen) sex

Hjärta

personangreppen åker fram...

sodomi är ett bra ord eftersom de innefattar både pedofili, sex med djur, och sex med människor av samma kön. det är onaturlig otukt mot naturen.

jag undrar hur många på UM som har haft pussat, kysst, eller haft sex med personer av samma kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Otukt? Nej, eftersom jag lever singel.

Sodomi? Jävligt flummigt ord. Sex med djur? NEJ! Sex med samma kön som jag själv? NEJ! Oralsex med motsatt kön? JA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OBS! att sex med en av motsatt kön som är sambo/gift mig veterligen inte kallas som otukt!


   
SvaraCitera

Patrick:
En person som begår sodomi har sex med djur (dvs andra djur än människan) eller med människor av samma kön. Det är definitionen av sodomi.

Nej. Oral samt analsex är också sodomi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: personangreppen åker fram...

Var? Menar du det som personangrepp att jag är tveksam till om du haft sex? Är det så hemskt att inte ha haft sex - egentligen? Med andra ord så är det bara du själv som gör det till personangrepp.

För att inte nämna det faktum att mer än en person gjort klart att oralsex tydligen faller in under "sodomi", om man nu inte går på det som är din definition...

Patrick: det är onaturlig otukt mot naturen

Trångsyntheten visar återigen sitt fula ansikte...

Hjärta


   
SvaraCitera

Patrick:

sodomi är ett bra ord eftersom de innefattar både pedofili, sex med djur, och sex med människor av samma kön. det är onaturlig otukt mot naturen.

vill gärna höra dig ge ett rationellt argument för detta som inte grundar sig i religion, eller i något annat moraliskt kodex som i effekt är direkt jämförbart med religion i hur rationellt, verklighetsförankrat, intellektuellt relevant och konsekvent det är.


   
SvaraCitera