Aviseringar
Rensa alla

Har du blivit kränkt/orättvist behandlad av moderatorer på UM?


Åtta

Patrick:

Nej, aldrig (Du röstade på detta alternativ)

Om man inte räknar med Nellnellnell, back in the day.

Kan också vara värt att tillägga att pollen inte visar hur många som blivit kränkta eller orättvist behandlade, utan hur många som anser att de blivit det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Ja, en gång (Du röstade på detta alternativ)

När Ganon styrde Nellnellnells konto. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Nej, aldrig (Du röstade på detta alternativ)

Däremot av en skribent som av någon anledning hade modfunktioner.


   
SvaraCitera
Åtta

kosjka:

Däremot av en skribent som av någon anledning hade modfunktioner.

Alla skribenter har tyvärr det. De får dock inte använda moderatorfunktionerna. Gör de det så är det bara att PM:a mig.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Åtta:

Kan också vara värt att tillägga att pollen inte visar hur många som blivit kränkta eller orättvist behandlade, utan hur många som anser att de blivit det.

Är det inte personen ifråga som får avgöra det?


   
SvaraCitera
Åtta

Speltidning:

Är det inte personen ifråga som får avgöra det?

Det tycker jag inte. Om du begår ett regelbrott (kallar Blåbärt för "rutten skeppskaja") och jag varnar dig för det, men du håller inte med om att det var värt en varning, så kan du ju känna dig orättvist behandlad - även om du egentligen inte alls blev det.


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

haha, går du runt och tänker mycket på det eller. pajas

det går inte en dag utan att jag tänker på det (eller inte) klart jag inte gör det utan frågan var om jag någon gång blivit orättvist behandlad och då kom jag att tänka på det. pajas


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

skrev en fin seriös informativ tråd som blev klistrad, så avklistrades den och en trolltråd med liknande ämne, men mer negativ ton blev klistrad istället. Morr.

kanske jag vet vilken tråd..??[cute][bigsmile]

Patrick:

Ja, flera gånger (Du röstade på detta alternativ)

var 1 gång 1 mod som var mkt bitter på mig
han har erkänt det själv

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Postorderhoran:

graviditetstrådorkar inte söka upp denför att moderatorn ansåg min seriösa tråd vara mindre attraktivt klistringsmaterial än den mindre seriösa.

ah det var den[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Åtta:

Om du begår ett regelbrott (kallar Blåbärt för "rutten skeppskaja") och jag varnar dig för det, men du håller inte med om att det var värt en varning, så kan du ju känna dig orättvist behandlad

Jo jag antar att du har en poäng.


   
SvaraCitera

Patrick:

Ja, flera gånger (Du röstade på detta alternativ)

lol Sheriffen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

det går inte en dag utan att jag tänker på det (eller inte) klart jag inte gör det utan frågan var om jag någon gång blivit orättvist behandlad och då kom jag att tänka på det. pajas

du är sämst [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Ja, flera gånger

Varenda dag[sad]
Men om man nu inte får va medlem om man blivit permabannad, varför låser du bara mej och inte Ganon?
Han har ju flera aktiva konton, fett orättvist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Kan också vara värt att tillägga att pollen inte visar hur många som blivit kränkta eller orättvist behandlade, utan hur många som anser att de blivit det.

Det är ju väldigt uppenbart. Dock är det oroväckande om många anser att de blivit kränkta på forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Ja, flera gånger (Du röstade på detta alternativ)

Nu senast när djeydjey inte fattade min sarkasm och gav mig fyra varningspoäng för hmf.


   
SvaraCitera