Aviseringar
Rensa alla

Har du en micro?


ehd: Ugnen!

Men då tar det ju inte längre 3 minuter från att man är hungrig till att man har pizzan i magen. 


   
SvaraCitera

Buddah:

Men då tar det ju inte längre 3 minuter från att man är hungrig till att man har pizzan i magen. 

Måste man vänta tills man nästan dör av hunger innan man tillagar något? Nej just det!!!Rodnar


   
SvaraCitera
Robler

Var utan micro i typ 2 månader efter jag flyttat, värsta tiden i mitt liv.


   
SvaraCitera

Ja, men använder den extremt sällan. Poppar popcorn i den. Gör havregrynsgröt då och då. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

shatter: ja

Har en egen också, som står och skräpar hemma hos mamma. Den införskaffade jag, då jag flyttade hemifrån förut. Rodnar 
Använder mikrovågsugn dagligen då jag har matlådor och även brukar värma upp frysta hallon nästan varje kväll Söt Jag har skulle nog klara mig utan en mikrovågsugn dock. Men när man ändå har en, så är det smidigt att använda, eftersom det ändå går åt el och tid till ugnen annars. 

Jag kan tillägga att jag aldrig någonsin haft en diskmaskin hemma iaf, så tycker att jag kan få unna mig och lyxa till det med en mikrovågsugn då Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR: aldrig någonsin haft en diskmaskin hemma

Förvånad *styrkekram* 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Ice:

Det är standard utrustning i villor.

Damn, Ice. Det var ju särskrivning, inte bra. Arg Till mitt försvar var trött efter att kommit hem från jobbet och för det andra Svenska är inte mitt moderspråk.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

ehd:

Ugnen!

Tjänar på att använda micron då den drar mycket mindre ström än ungnen. Något som tar 2 minuter i micro, så tar det 20 minuter i ugnen då först måste få upp värmen i ugnen.
Micro är perfekt när ska värma matlådor.

ehd:

Måste man vänta tills man nästan dör av hunger innan man tillagar något? Nej just det!!!Rodnar

Tänk dig att man har varit ute och är hungrig som en varg när kommer hem, då går det snabbt med micro.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

shatter:

Förvånad *styrkekram* 

Haha, du ska se min blick varje gång jag ser en diskmaskin. Mina ögon lyser upp och änglamusik spelas. 


   
SvaraCitera

Ja, det är bättre än skivat bröd och man kan värma gammal mat i den <3333


   
SvaraCitera

jaaaaaaa


   
SvaraCitera

"vet inte"


   
SvaraCitera

Ja, det är framtiden, Marinetti hade approve'at


   
SvaraCitera

shatter: ja

praktiskt


   
SvaraCitera

Jo jag har en mikro i källaren någonstans, den köptes när jag inte bodde hemma om man säger så. Nu samlar den dam till nästa gång jag flyttar hemifrån! Klart man måste ha en microvågs ugn!!


   
SvaraCitera