Aviseringar
Rensa alla

har du fått smisk?


Hatar allt våld. Framförallt eftersom att det är helt ookej att kvinnomisshandel är det normativa inom heterosex. Usch


   
SvaraCitera

Pannkakssmöörgåsen:
Hatar allt våld. Framförallt eftersom att det är helt ookej att kvinnomisshandel är det normativa inom heterosex. Usch

Men ge dig. Kvinnomisshandel inom heterosexuellt samlag är inte normen.


   
SvaraCitera

Dendärsnyggakillen:

Men ge dig. Kvinnomisshandel inom heterosexuellt samlag är inte normen.

Visa mig statistik vettja! Även om det inte är det ssåär det på tok för mycket. 


   
SvaraCitera

Pannkakssmöörgåsen:

Visa mig statistik vettja! Även om det inte är det ssåär det på tok för mycket. 

Vänder på det. Visa MIG statistik på ditt gnällande argument som baseras enbart på hat och fördomar.


   
SvaraCitera

Dendärsnyggakillen:

Vänder på det. Visa MIG statistik på ditt gnällande argument som baseras enbart på hat och fördomar.

Lol. Bara det faktum att en av tre kvinnor någon gång blir våldtagna vvisar att det är alltför vanligt. Finns ingen korrekt statistik eftersom mörkertalet alltid kommer göra resultatet irrelevant och ickeöverrensstämmande med sanningen


   
SvaraCitera

Pannkakssmöörgåsen:

Lol. Bara det faktum att en av tre kvinnor någon gång blir våldtagna vvisar att det är alltför vanligt. Finns ingen korrekt statistik eftersom mörkertalet alltid kommer göra resultatet irrelevant och ickeöverrensstämmande med sanningen

Hahaha försök du med den ursäkten xD


   
SvaraCitera

Pannkakssmöörgåsen:
Hatar allt våld. Framförallt eftersom att det är helt ookej att kvinnomisshandel är det normativa inom heterosex. Usch

Menar du att ett par daskar på stjärten är detsamma som misshandel?
Är det misshandel om den som blir smiskad är med på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pannkakssmöörgåsen: Hatar allt våld. Framförallt eftersom att det är helt ookej att kvinnomisshandel är det normativa inom heterosex. Usch

Denna tråd handlar inte om misshandel.


   
SvaraCitera
Draug

Hårdhänta tjejer kan vara rätt så roligt jo, vissa verkar ju riktigt njuta av att dela ut smällar och jag har nog en liten benägenhet att gilla sånt. Fast det är väl mest det dominanta beteenden hos dem jag finner attraktivt, just det att få känna på vilken styrka de besitter Galen haha gillar inte smisk på stjärten o sånt men att få ett par rejäla smällar på käften av en attraktiv kvinna tackar jag inte nej till om sådant utdelas.


   
SvaraCitera

Finns det seriöst killar som INTE gillar att smiska en snygg tjej på rumpan om de får chansen? 


   
SvaraCitera
Smilen

Önskar.


   
SvaraCitera

Smisk är alltid trevligt.


   
SvaraCitera
Cobrak

Lite dask på röva är för det mesta mys.


   
SvaraCitera

nej men jag önskar


   
SvaraCitera