Aviseringar
Rensa alla

har du förändrat ditt um:ande över tiden?


Ämnesstartare

när jag va ny här så var jag typ bara på homo- och bisexualitet delen. kommer ihåg att jag uppdatera den ofta o tog kontakt med folk typ bara där.

nu för tiden är jag aldrig inne där,förutom nyss då jag såg att en rolig um:are skrivit där. bor nu mera i klotter typ.

så säg mig, ere fler som sett sig själva gjort liknande um-förändringar under er um-karriär? tell mee!


   
Citera
Ämnesstartare

kan inte minnas att jag har hållit till någon annanstans än i senaste.
men skriver nog mest i klotter och har alltid gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i början spammade jag bara med mina klasskamrater här, överanvände smileys och "t9-språket"

sen blev jag skitdryg och fick varningar hit och dit, låstes ett antal gånger och sådär.

och nu chattar jag mest i loungen, är gnällig och snäll(are) aka tråkig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller också mest till i senaste och har gjort det på senare år. Minns inte hur jag var när jag var yngre (15-17), men det är nog bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Överanvände smileys gjorde jag nog, ja. Usch.


   
SvaraCitera

Senaste har alltid varit Sovandes plats [y]


   
SvaraCitera

har endast varit i senaste och forumlekare
um har alldeles för många subforum att hålla koll på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det första jag gjorde var att ge mig in i en hetsk debatt kring feminism. *skrattar för mig själv*. Fick för mig att UM var ett mkt aktivt och agressivt forum, men bilden ändrades rätt snabbt. Verkar pågå rätt mkt inre beundran, vilket iof inte behöver vara fel. På senare tid har det iaf blivit mest forumlekar.


   
SvaraCitera

I början kände jag inte ens till att man kunde visa senaste så jag kollade runt bland de olika kategorierna och kunde skriva i trådar som varit stendöda i flera månader och så fick jag aldrig några svar. Var skittråkigt. [sad] Det är nu först det senaste året jag kommit på hur senaste fungerar. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah, var riktigt jävla dum och kass på att stava osv.. Gav mig in i diskussioner jag inte begrep något om osv..

Det händer la fortfarande, men idag känner jag mig något smartare, mognare och bättre på att stava! [wink]

Det är bäst att jag stannar i forumlekarna så jag inte gör bort mig mer än nödvändigt! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* hätsk

S3ON:

Det händer la fortfarande, men idag känner jag mig något smartare, mognare och bättre på att stava! [wink]

lustigt, jag upplever det motsatta (hos mig själv dvs)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det är nu först det senaste året jag kommit på hur senaste fungerar. [blush]

berätta[blush]


   
SvaraCitera

MissAnox:

berätta

Oj det här blir svårt. Jag har ju precis börjat lära mig själv, att börja lära ut till andra vet jag inte om jag är redo för ännu. Det känns som ett stort steg. [cute]

Menar du att du också kör kategoriserat? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nog ganska stadigt gått från tramsig spammare till inaktivt och cyniskt emo[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Menar du att du också kör kategoriserat? [surprised]

nej, trodde det fanns en invecklad hemlighet utöver det.


   
SvaraCitera