Aviseringar
Rensa alla

har du förändrat ditt um:ande över tiden?


MissAnox:

nej, trodde det fanns en invecklad hemlighet utöver det.

Aha nej nej, det är mest jag som är trög. På andra forum jag hängt på har vi inte haft såna moderniteter.


   
SvaraCitera

japp, har förändrat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Verkar pågå rätt mkt inre beundran

jassåå? ej märkt tror ja. eller jo ibland kanske.

fast kan ju beundra folk irl också liksom. har nog bara beundrat ett fåtal um:are.

El Guaje:

Det är nu först det senaste året jag kommit på hur senaste fungerar.

lugn! jag va också riktigt seg på att komma på att senaste-knappen fanns!

MissAnox:

lustigt, jag upplever det motsatta (hos mig själv dvs)

+1, har jag också gjort för ett tag sedan. men nu är stavningen på uppgång igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var lite oseriös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nog inte förändrats supermycket, mindre forumlekar nu dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillade i början av karriären att delta i politiska diskussioner kors och tvärs och uppröra folk av alla ideologier och religioner. Jag hade också personer jag på mer eller mindre stort allvar betraktade som fiender och antagonister som jag alltid försökte sätta på plats eller säga emot. Varningarna ramlade in ett par ggr veckan ett tag. Dom flesta av dessa fiender och dom moderatorer som hatade mig är borta nu. Numera är jag dessutom för trött för sånt skit, men ibland får jag dock lite utlopp för min tangentbordstourettes men mest i oseriösare trådar av den här typen. Är idag mest en oregelbunden kontributör till sidans ryggrad nämligen tramstrådarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrev rätt mycket i Politik-forumet i början och fortsatte att göra det till för något år sedan, då diskussionerna där tappade rätt mycket; intressanta personer försvann, osv osv. Numera skriver jag där bara ibland, historia-forumet ibland och mest Klotter nu, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Är idag mest en oregelbunden kontributör till sidans ryggrad nämligen tramstrådarna.

gillade formuleringen 😛

dazed:

fiender och antagonister

har också sådana, men desto mer jag hittade "min"a um:are desto mindre brydde jag mig om mina antagonister. men om mina um:are skulle bli vän med någon av mina antagonister så skulle jag bli sur o ledsen. till en början iaf..

hatar att inte bli accepterad för den jag är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

historia-forumet ibland

du menar forumet läxhjälp?

vaJOO:

gillade formuleringen 😛

Jo jag blev själv lite hård när jag skrev den.

vaJOO:

har också sådana, men desto mer jag hittade "min"a um:are desto mindre brydde jag mig om mina antagonister. men om mina um:are skulle bli vän med någon av mina antagonister så skulle jag bli sur o ledsen. till en början iaf..

Finns nästan inga roliga antagonister kvar, mest troll nu för tiden, äkta praktidioter är mer tillfredställande att hata.

vaJOO:

hatar att inte bli accepterad för den jag är!

Är jag trög om jag inte förstår vad det har med något att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Är jag trög om jag inte förstår vad det har med något att göra?

nej, jag hoppade lite. men mina antagonister har just det gemensamma draget att dom har svårt att acceptera mig för den jag är. man måste vara inom en viss ram för att bli accepterad av dessa. o det känns hela tiden när man pratar med dom, yttras även saker ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaJOO:

nej, jag hoppade lite. men mina antagonister har just det gemensamma draget att dom har svårt att acceptera mig för den jag är. man måste vara inom en viss ram för att bli accepterad av dessa. o det känns hela tiden när man pratar med dom, yttras även saker ibland.

Är det relaterat till din läggning eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Är det relaterat till din läggning eller?

sexuella läggning? nää, det är relaterat till min personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaJOO:

sexuella läggning? nää, det är relaterat till min personlighet.

jaha tråkigt, man kan tycka illa om folks personligheter men man ska i grunden respektera dom, detta borde vara en regel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ohja. I början var jag en mycket stel och korrekt forumist, talade inte mycket med medlemmarna och höll mig till Forum Plus. Svarade sakligt och var lite av en viktigpetter. Var osams med rätt många, vill jag minnas pga pretto-attityd och tog åt mig för mycket. I mars blev jag rätt forum-tight med jonnybravo91 och lilla lady. Då skojade jag runt mer. Sen avreggade jonny, så så blev jag lite stel igen. Sen vid juni fick jag bra kontakt med en umare igen, så då började jag blir lite mindre stel (denna gången permanent). Annars har mitt umande rätt länge varit en blandning av djupare filosofiska tankar, kritiskt granskande av både mig själv, andra och världen samt en del konversation, chattande och slösnack.

Jag har blivit bra på att anpassa mig till vem på forumet jag talar med och vad mitt syfte med att skriva är. Om jag t.ex chatar med Tickstart blir det genast ett annat språkbruk,än om jag t.ex skulle diskutera med Nachac. Mitt umande går väl på så vis ut på att få så mycket som möjligt av de olika personligheterna här, i och med att det finns något jag uppskattar hos alla medlemmar. Förhoppningsvis tillför jag även någon sorts kvalité till forumet. Så jag tror att mitt umnade har förändrats i den mån att jag är mer bekväm i min plats än jag var förut. Säkert också för att jag har fått min plats här nu som en i gänget. Eller iaf verkar det som att jag är mer av en insider än en random.

Om 13 dagar har jag varit reggad i två år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Om 13 dagar har jag varit reggad i två år.

[surprised]

Åh fan, bara lagt märke till dig senaste året känns det som.


   
SvaraCitera