Aviseringar
Rensa alla

Har du fuskat?


Ämnesstartare

OF 5:

Det är inte bara bedrägligt emot sig själv utan hela sin omgivning.

Förstår mig mindre och mindre på dig för varje inlägg du gör.

På många vis är det t.o.m en nyttigare egenskap att kunna fuska än att faktiskt kunna saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tror inte att läkare kommer ihåg hela sin utbildning heller så de kan väl också få resonera som högstadieungar och fuska lite på viktiga grejer då med din logik

mm aa med min logik så skrev jag fint isola [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man behöver inte i den här tråden spela att man är moralisk, bara säg sanningen (det är trots allt anonymt) 🙂


   
SvaraCitera

Du har väl redan fuskat med studierna i och med alla trådar där du vill ha hjälp med matte och kemi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Förstår mig mindre och mindre på dig för varje inlägg du gör.

Då är vi två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

På många vis är det t.o.m en nyttigare egenskap att kunna fuska än att faktiskt kunna saker.

hur kan det vara det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hur kan det vara det

Din världsbild är inte den objektivt sanna, man kan komma längre inom div områden i livet genom att fuska, det kan vara det på väldigt många sätt.

Konsten att fuska måste också ses som en talang för att utföra uppgifter så enkelt som möjligt.

Vad man sen som utomstående person kan tänkas tycka är inte relevant.

OF 5:

Då är vi två.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Din världsbild är inte den objektivt sanna, man kan komma längre inom div områden i livet genom att fuska, det kan vara det på väldigt många sätt.

Konsten att fuska måste också ses som en talang för att utföra uppgifter så enkelt som möjligt.

Vad man sen som utomstående per

Det där var ingen förklaring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det där var ingen förklaring.

?

Man kan vinna mer genom att vara bra/van vid att fuska och inte ha några moraliska betänkligheter/nojjor för att åka dit beroende på vad man har för preferenser och vad det är man vill vinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite bara men det kändes dumt att låtsas kunna saker för tänk ifall jag måste kunna det sen för lärarna tror det ^^ och så kan jag inget om det :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

pepperoni pizza
photon man
bigdaddy
e=mc2 trooper
king arthur
big momma

etc.


   
SvaraCitera

Anura:

Vad försöker man göra liksom? Ge igen mot staten?

HOW DOES THIS EVEN MAKE SENSE?!

Anura:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Jag fuskade på ett läxförhör i biologi en gång. Om jag inte minns fel var det i åttan. Jag var så kass på att fuska att jag blev påkommen.

Rävpojken:

man kan komma längre inom div områden i livet genom att fuska, det kan vara det på väldigt många sätt.

Pro tip: i den riktiga världen är det ingen som bryr sig om vad du hade för betyg, utan om vad du kan. Så nej, du kommer inte särskilt långt med fusk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Pro tip: i den riktiga världen är det ingen som bryr sig om vad du hade för betyg, utan om vad du kan. Så nej, du kommer inte särskilt långt med fusk.

menade inte studier i huvudsak, mer hur mycket man kan fuska under radarn osvosv, vi pratar iaf inte alls om samma sak och ja det är mitt fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Anura:

Det värsta en person kan göra i sitt liv är att fuska.

nej


   
SvaraCitera