Aviseringar
Rensa alla

Har du hackat datorerna på centralstationen i Stockholm någon gång?


Mario
Ämnesstartare

De där som egentligen är till för turistinformation menar jag.
Det går att UM:a från dem när man väntar på tåget. [party]


   
Citera

[ops]


   
SvaraCitera

nööörd[crazy]


   
SvaraCitera

nej[blush]


   
SvaraCitera

Försökte på dem i stan när de töntarna till vakter hade stängt toaletterna så man måste betala för att inte vara i nöd. Det gick inte bra.


   
SvaraCitera

isola:

nööörd[crazy]


   
SvaraCitera

Har inte tänkt på det. Kanske man borde prova nån gång.


   
SvaraCitera
Mario
Ämnesstartare

aristoteles:

Har inte tänkt på det. Kanske man borde prova nån gång.

Det har dessutom blivit jättelätt. Förut klickade jag mig via en reklambanner för Stockholms kommuns hemsida, vidare till Stadsbilbioteket och från deras länkkatalog vidare till Google.

Nu är det lättare att ta sig loss och söka på vad man vill, men det är svårare att hitta en sajt som de inte blockerat (Gmail och allt annat vettigt är blockat).


   
SvaraCitera

Mario:

jättelätt

Done and done.

Förr kunde man force'a upp aktivitetshanteraren och döda klienten. Eller bara ringa upp till deras kontor och säga att man betalt för två timmar men att biljetten inte fungerar, vips! [party]


   
SvaraCitera
Mario
Ämnesstartare

massgrav:

Förr kunde man force'a upp aktivitetshanteraren och döda klienten. Eller bara ringa upp till deras kontor och säga att man betalt för två timmar men att biljetten inte fungerar, vips! [party]

Nej, inte de där man betalar. De har infört datorer med "turistinformation" (som är omöjliga att använda, jag förstår dem inte alls när jag försöker använda dem som det är tänkt).


   
SvaraCitera

Mario:

De har infört datorer med "turistinformation"

What! Vad är det för skit?


   
SvaraCitera

Så länge är jag inte på stationen.

Mario:

De har infört datorer med "turistinformation"

Vet vilka du menar, vad jag vet så finns det rätt många liknande fast med annat innehåll på andra ställen.


   
SvaraCitera

isola:

nööörd[crazy]

[smile]


   
SvaraCitera
Mario
Ämnesstartare

Homunculi:

Så länge är jag inte på stationen.

Jag startade den här tråden på två minuter. Du måste leva ett väldigt stressigt liv. [sad]


   
SvaraCitera

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=215166&page=1#7939263 i den här tråden säger du "min sista tråd" yeah right! DETTA VAR FÖRSTÅS EN STOR OBEHAGLIG LÖNGN! kom ihåg att en synd är en synd, oavsätt om det är en "vit" löngn, barnamord, hom6ualitet osv!! [sad]


   
SvaraCitera