Aviseringar
Rensa alla

Har du haft fantasi eller sex med din kusin?


Ämnesstartare

m3ta1_10rd:

Ja, jag har haft en fantasi om min kusin (Du röstade på detta alternativ)

Eller det var en sexdröm, fast på ett dåligt sätt...Det handlade ju om min kusin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har fantiserat om min kusin, men jag skulle nog inte vilja ha sex med henne eftersom ifall hon blir gravid...


   
SvaraCitera

Har en snygg yngre kusin som stötte på mig när vi var i yngre tonåren

Hon undrade rent ut sagt om vi skulle "gå ut i skogen och mysa lite tillsammans" Jag var livrädd att hennes farsa skulle mörda mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3ta1_10rd:

Jag vill ha sex med min kusin (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3ta1_10rd:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3ta1_10rd:

Ja, jag har haft en fantasi om min kusin (Du röstade på detta alternativ)

Om det räknas att drömma osv. Har drömt att man har sex med någon som helt plötsligt byter skepnad. Hatar såna drömmar då den snygga bruden förvandlas till lillasystern eller någon kompis man vaknar typ med ett ryck. Hatar de drömmarna så jävla hårt![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Hatar såna drömmar då den snygga bruden förvandlas till lillasystern

[chocked] JÄVLAR!
Nåt sånt har aldrig hänt mig, däremot har personen förvandlats till en av mina kusiner och sen dess har jag haft fantasier om henne.
Fast jag vill inte ligga med henne, men hon är riktigt snygg så jag kanske vill ligga med henne. Hoppas att hon aldrig får veta att jag skriver det här.


   
SvaraCitera

m3ta1_10rd:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

[chocked] JÄVLAR!
Nåt sånt har aldrig hänt mig

Är ganska vanligt att drömma det inte bara jag som gör de. Har också snygga kusiner men vill inte ligga med dem jag kan mest se att dem är vackra tjejer mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mastodontfilmsMats:

"gå ut i skogen och mysa lite tillsammans"

Hade det varit min riktigt snygga kusin så vet jag inte vad jag hade sagt, skulle vilja ligga med henne men ifall att nån kommer på oss eller så kanske jag gör henne gravid.
Jag skulle nog säga nej (51%).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera