Aviseringar
Rensa alla

Har du köpt en julkalender?


time
 time
Ämnesstartare

Idag, govänner, är det den första december och innebär att alla som inhandlat en julkalender får öppna första luckan! Själv har jag inte hunnit iväg för att skaffa en än (men tänkte cykla ner till ICA och se om de har kvar denna: 

haribo-julkalender-2011_176558415.jpg

för att den är bäst!!!) 

Brukar ni ha julkalendrar fast de flesta av er är "stora" nu? 


   
Citera

nej


   
SvaraCitera

Nej, men tycker inte julkalendrar är för småbarn fast fick välja den ändå Ledsen Jag älskar julkalendrar men har inte köpt en pga. vill inte stoppa i mig godis varje dag (eller snarare får inte) och det är bara såna julkalendrar jag gillar Rodnar


   
SvaraCitera
Kudhos

Käkar hellre god choklad varje dag


   
SvaraCitera
reben

ligger tydligen en hemma i skåne till mig längtar efter 19 chokladbitar om 18 dagar.


   
SvaraCitera

skulle vilja ha triss julkalender men den är fan dyr


   
SvaraCitera

Zymba:
Nej, men tycker inte julkalendrar är för småbarn fast fick välja den ändå Ledsen Jag älskar julkalendrar men har inte köpt en pga. vill inte stoppa i mig godis varje dag (eller snarare får inte) och det är bara såna julkalendrar jag gillar Rodnar

håller med!


   
SvaraCitera

Fingerprints:
skulle vilja ha triss julkalender men den är fan dyr

vad kostar den? och vart köper man den?


   
SvaraCitera

vill ha ciatés julkalender, men väntar till efter jul när dne blir billigare...


   
SvaraCitera

Har inte köpt. Men får julkalender med choklad av min mor varje år.


   
SvaraCitera

lillalex:

vad kostar den? och vart köper man den?

150 tror jag, finns nog i de flesta butiker som har samarbete med Svenska spel (Ica och coop exempelvis)


   
SvaraCitera

Fingerprints:

150 tror jag, finns nog i de flesta butiker som har samarbete med Svenska spel (Ica och coop exempelvis)


   
SvaraCitera

Självklart, det kan man aldrig blu för liten för. Har dock inte hunnit en så får ta en sväng förbi konsum i morgon.


   
SvaraCitera

Nee har äntligen blivit vuxen


   
SvaraCitera

nej, brukar ha men chokladen som finns i är inte alls god.


   
SvaraCitera