Aviseringar
Rensa alla

Har du kusiner?


smisk

SaltaKätzchen:

Ja, 2 (Du röstade på detta alternativ)

[sad]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

[blush][smile]

[sad]


   
SvaraCitera

Har en massa på den spanska sidan av släkten, vilket sucks eftersom jag därmed aldrig träffar dem eller kan kommunicera med dem.


   
SvaraCitera

Dightkuz:

Har en massa på den spanska sidan av släkten, vilket sucks eftersom jag därmed aldrig träffar dem eller kan kommunicera med dem.

Hahaha.
Har mest kusiner på den kroatiska sidan av släkten. Eller mest släktingar där öht. Har knappt träffat dem och har inte kunnat kommunicera med dem då, jättefail [bigsmile]


   
SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

Har mest kusiner på den kroatiska sidan av släkten. Eller mest släktingar där öht. Har knappt träffat dem och har inte kunnat kommunicera med dem då, jättefail [bigsmile]

Yep, har det ungefär samma men eftersom alla kusinerna och i stort sett släkten är spansk så är det ett jävla dilemma. Men oh well, klarar mig nog utan dem. Spanska maten dock...[sad]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Ja, 8+ (Du röstade på detta alternativ)

16 [y] och [n]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Ja, 8+

Tror de är 22 riktiga och en massa låtsas (deras halv/låtsassyskon)


   
SvaraCitera

Dightkuz:

Yep, har det ungefär samma men eftersom alla kusinerna och i stort sett släkten är spansk så är det ett jävla dilemma. Men oh well, klarar mig nog utan dem. Spanska maten dock...[sad]

Bara några av släkten på mammas sida bor i Sverige och jag träffar bara 1 släkting av dem.
Det är ganska dött. Men egentligen, känner man inte dem så förlorar man inte så mkt på det. Fast jag har träffat min morbror typ 3 ggr, hade velat träffa honom och kunna kommunicera med honom ;/


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Ja, 8+ (Du röstade på detta alternativ)

Jag har typ 30 kusiner. [smile]


   
SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

Men egentligen, känner man inte dem så förlorar man inte så mkt på det.

Mmm, för mig är släkten nästan helt främmande.

SPiDERMANNEN:

Fast jag har träffat min morbror typ 3 ggr, hade velat träffa honom och kunna kommunicera med honom ;/

Antar att din mamma är kroatiska, så borde inte du kunna tala kroatiska då? [blush][party]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Ja, 7 (Du röstade på detta alternativ)

Nog har jag, vet dock inte om jag räkna rätt nu.
Var nog över 8...


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Ja, 8+ (Du röstade på detta alternativ)

Oräkneligt många. Far min har sex syskon, och flera av dem har fler än fem ungar.


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Ja, 8+ (Du röstade på detta alternativ)

Ska jag vara uppriktig har jag ingen aning. Min far har 7 eller 8 syskon och jag tror alla dom har minst två barn. [tard]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Ja, 8+ (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Ja, 1 (Du röstade på detta alternativ)
2.9% (1 st)

En riktig, tre "fake" tror jag.


   
SvaraCitera