Aviseringar
Rensa alla

Har du någon märklig och/eller ovanlig åsikt?


Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:
har nog prövat typ alla udda åsikter, de flesta behåller jag. vad finns det för poäng i att tycka nåt som alla andra redan tycker? visserligen finns en risk att låta sig begränsas av normer genom att till varje pris undvika dem, men oftast brukar de vara så tråkiga att de inte lockar alls till att börja med. så prydligt.

Något exempel?


   
SvaraCitera
reben

gillar polisen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

definiera ovanlig/märklig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
definiera ovanlig/märklig

En åsikt som inte tillhör normen helt enkelt. Kan vara allt från att man ämnar avskaffa skolan, till lite mer radikala åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ANONYMÉS:

Något exempel?

samlar du eller?

kommer inte på nån bra på rak arm, tycker mer det handlar om att spontant vända på perspektiv än att ha en fast uppsättning av övertygelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

samlar du eller?

kommer inte på nån bra på rak arm, tycker mer det handlar om att spontant vända på perspektiv än att ha en fast uppsättning av övertygelser.

Självfallet har du rätt. Dock var syftet med tråden att dela med sig. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ANONYMÉS:

Självfallet har du rätt. Dock var syftet med tråden att dela med sig. Glad

delade med mig av min åsikt om och upplevelse av det som tråden handlar om, då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drogliberal och att jag är för homoadoptioner kan väl ses som ovanligt ur min synvinkel. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är emot en anmärkningsvärd del av samhällets större byggstenar.


   
SvaraCitera

Anser att pengar är makt och att makten ska vara lika fördelad om man ska prata om demokrati. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: gillar polisen

Hyfsat drogliberal, för ett totalförbud mot reklam (eller i alla fall på offentlig plats). Anser att världens undergång nog kan ha sina angenäma sidor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh: Anser att pengar är makt

intelligens är makt, längd är makt, sociala kontakter är makt, sånt ska också vara jämnt fördelat


   
SvaraCitera

Exodus:

intelligens är makt, längd är makt, sociala kontakter är makt, sånt ska också vara jämnt fördelat

Ja. Typ Gattaca. Krav på standardiserade människor.


   
SvaraCitera

Anser även att vi borde gå igenom alla skogar och se till att alla träd har samma höjd.


   
SvaraCitera