Aviseringar
Rensa alla

Har du någonsin...


Ämnesstartare

Har du någonsin haft sex mot din vilja. Inte genom våldtäkt eller så utan har du någonsin varit med en kille du gillar och har själv velat ha sex, men samtidigt känt att det är helt fel och att du inte borde.

För ett tag sedan hade jag sex med en kille som var min kk innan. Allt hade varit bra fram tills jag sa att jag inte ville vara kk mer för jag började få känslor för honom. Eftersom han inte hade några för mig så tyckte jag det var bättre att sluta träffas. Tyvärr tog känslorna över och jag gick över till honom och hade sex. Kunde inte sluta gråta på kvällen då jag kände mig så dum och smutsig. Aldrig känt så innan. I brist på svenska ord, miserable.


   
Citera
Ämnesetiketter

ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah


   
SvaraCitera

ah


   
SvaraCitera

nej.

förvirradflikka:

I brist på svenska ord, miserable.

miserabel.


   
SvaraCitera

tycker man kan beskriva det som...att våldta sig själv. sitt inre. de gör man ju på ett sätt. respekterar inte sig sjöälv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

boondoggle:

miserabel.

Tack de där med stavning har aldrig varit min grej.


   
SvaraCitera

förvirradflikka:

haft sex mot din vilja.

förvirradflikka:

och har själv velat ha sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att det låter helt sjukt att ha sex mot sin vilja samtidigt som man vill ha sex. problemet är att jag inte vet hur jag skall förklara det på något annat sett.


   
SvaraCitera

förvirradflikka:

Tack de där med stavning har aldrig varit min grej.

Alltså, det var det svenska ordet, osv


   
SvaraCitera

är inte korkad så nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förvirradflikka:

har själv velat ha sex, men samtidigt känt att det är helt fel och att du inte borde.

Mååånga gånger... Man slutar sen att bli så dramatisk över det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Mååånga gånger... Man slutar sen att bli så dramatisk över det 🙂

Okej det låter ju positivt......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

tycker man kan beskriva det som...att våldta sig själv. sitt inre. de gör man ju på ett sätt. respekterar inte sig sjöälv.

det är bara att börja respektera sig själv, du klarar't!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltid! Det blir mer spännande så!


   
SvaraCitera