Aviseringar
Rensa alla

Har du också blivit våldtagen...?


ziiesh
Ämnesstartare

min första pojkvän våldtog mig och jag behöver bara någon att skriva med som fattar. Vilken kurator jag än pratar med så förstår de inte helt, de har inte varit i situationen.
Skriv bara.. Idag är en av de jobbiga dagarna då jag mår dåligt och tänker på det. Det suger..


   
Citera

[sad] kram


   
SvaraCitera

inte bra[sad] stor kram till dig


   
SvaraCitera

Wanking BC:

[sad] kram


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

Wanking BC:

[sad] kram

OF 5:

stor kram till dig

Kittieh:

[sad] kram

tack.. faktiskt skönt att bara veta att någon bryr sig. Det jobbigaste idag var att komma in på samtalsämnet med en inte så nära vän som vet om det sen förr, jag sa att jag inte orkar prata om det och han fortsatte prata om det och var riktigt okänslig. Det slutade med att jag sa upp kontakten.


   
SvaraCitera

ziiesh:

Det slutade med att jag sa upp kontakten.

tycker det var bra meed tanke på att han inte kunde respektera dig[y]


   
SvaraCitera

blir så jävla förbannad när man får höra vad vissa killar kan göra mot tjejer[mad]

kram, hoppas du känner dig bättre snart[cute]


   
SvaraCitera

Kram till dig.


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

Jag är glad att jag skapade den här tråden, jag behöver kramarna...


   
SvaraCitera

ziiesh:

tiskt skönt att bara veta att någon

elakt av din kompis att fortsätta prata om det. :/ men liksom, om du vill ha någon att prata med om detta kan du ju vända dig till t.ex kvinnofridslinjen ( http://www.kvinnofridslinjen.se/
)


   
SvaraCitera

Inte våldtäkt såsom samlag men har tvingats till oralsex.. men jag är sämst att prata med när det gäller sånt, alldeles för jobbigt osv..


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

Imoon:

Inte våldtäkt såsom samlag men har tvingats till oralsex.. men jag är sämst att prata med när det gäller sånt, alldeles för jobbigt osv..

jag orkar inte prata med folk längre som inte redan vet allt.. Det värsta är att jag faktiskt anmälde honom ganska nyligen och just fått en advokat så jag kommer behöva ha det uppdraget en del...


   
SvaraCitera

ziiesh:

tack.. faktiskt skönt att bara veta att någon bryr sig. Det jobbigaste idag var att komma in på samtalsämnet med en inte så nära vän som vet om det sen förr, jag sa att jag inte orkar prata om det och han fortsatte prata om det och var riktigt okänslig. Det slutade med att jag sa upp kontakten.

[sad] Kram igen du, hoppas det löser sig.. ja du förstår


   
SvaraCitera

ziiesh:

just fått en advokat så jag kommer behöva ha det uppdraget en del...

[sad][love][love]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera