Aviseringar
Rensa alla

Har du testat att röka gräs/weed?


Ämnesstartare

Jag tycker bara detta är en intressant form av drog att diskutera eftersom alla har så himla olika åsikter om det. Så, har du testat att röka gräs? Nyfiken på att se hur många som faktiskt har/inte har ^^


   
Citera
Ämnesetiketter

emmaa__:

Ja, och jag tänker fortsätta (Du röstade på detta alternativ)

Jag är inte rabiat emot att göra det några gånger till iaf, kändes som en bra mycket bättre drog än alkohol om man är en lite mer tillbakadragen snubbe.


   
SvaraCitera

emmaa__:

Nej, tänker inte göra det heller (Du röstade på detta alternativ)

Nä. Känner inte behovet.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Nä. Känner inte behovet.

Ska du inte göra det som en libertariansk protest? Tända en frihetens fackla osv.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Nä. Känner inte behovet.

Vad skulle du göra om nån skulle bjuda på lite gräs?


   
SvaraCitera
Paseo

emmaa__:

Nej, tänker inte göra det heller (Du röstade på detta alternativ)

Bara totalt onödigt. Gillar inte alls. Nejnejnej! Sluta med sådana dumheter [no-no]


   
SvaraCitera

ja.


   
SvaraCitera

har för mig att jag blev pålurad lite när jag var 14 för att lättare kunna dras över, men den gubben gick inte minsann.


   
SvaraCitera

dazed:

Ska du inte göra det som en libertariansk protest? Tända en frihetens fackla osv.

Nästan. Fast gör hellre så att jag för över alla mina pengar till ett skatteparadis och ger staten fingret på det sättet.

Burger:

Vad skulle du göra om nån skulle bjuda på lite gräs?

Antagligen avböja och tacka nej. Du snackar med en 17åring som knappt ens druckit. Så cannabis är inte så aktuellt.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Fast gör hellre så att jag för över alla mina pengar till ett skatteparadis och ger staten fingret på det sättet.

tänk om alla skulle göra så vavava


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Nästan. Fast gör hellre så att jag för över alla mina pengar till ett skatteparadis och ger staten fingret på det sättet.

Det tycker jag verkar mer osympatiskt och töntigt.


   
SvaraCitera

Nej. Men skulle heller inte vara främmande för att pröva.


   
SvaraCitera

emmaa__:

Dåliga svarsalternativ. Man kan väl ha bara "ja" eller "nej" som alternativ för de som inte satt sig ner och beslutat en gång för alla hur de tänker förhålla sig till rökat den kommande livstiden? T ex "ja och jag tänker fortsätta" låter ju som att man beslutat att göra det till en ny hobby eller nåt.


   
SvaraCitera

isola:

tänk om alla skulle göra så vavava

Är man inte intresserad av en välfärdsstat ser jag inte problem med det, nej.

dazed:

Det tycker jag verkar mer osympatiskt och töntigt.

Det är varken osympatiskt eller töntigt att bestämma över sina egna pengar, i mina ögon.


   
SvaraCitera

emmaa__:

Nej, tänker inte göra det heller (Du röstade på detta alternativ)

[smile]


   
SvaraCitera