Aviseringar
Rensa alla

Har du testat drogen SPICE?


jävla droger! blanda i nåt så folk tvärdör istället så är de inte så jäkla coolt längre


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Ni som testat eller brukat denna drog. Hur mådde ni första och andra gången? Tro mig man kan bli farlig av SPICE. 


   
SvaraCitera

Smilen:
Har du någonsin testat drogen SPICE? Nej, bara nej! Brukar inte droger

Dessutom är Spice mycket farligt, som det brukar vara med droger som är ihopraffsade och dessutom att de har hållit på och pillat på molekylnivå gör inte saken bättre.
Jag skulle aldrig ta droger och om jag skulle få för mig att ta något så ska det vara rent och då är det med ett par riktigt goda vänner och ta typ metafetamin, inget tjafs och ihopblandat.


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Kanske för att de är lagligt... Ända tills lagen kommer, och då så byter de ingredienserna lite och byter namnet, och då så är det lagligt, ända tills nästa lag kommer. Den proceduren tar ofta något år.Spice inneholler väl marijuana(stavning?), cannabis mm

JAg har aldrig hört att Spice innehåller Marjiuana eller cannabis men den innehåller en jävla massa annat och som du säger att ''de pillar på molekylnivå'' så man vet inte hur påverkan blir.


   
SvaraCitera

superpojken:
Förstår inte varför någon vill använda Spice idag 

Inte jag heller, men folk är ju störda så naturen får väl ta hand om dem för att säga det med hårda ord.


   
SvaraCitera

Fick i mig spice på en fest för några år sedan av misstag ,trodde det var vanlig weed men nej:
Trodde jag skulle dö :/  
Sedan dess har jag  inte rört ngt sånt skit igen! 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Starkill91 :
Fick i mig spice på en fest för några år sedan av misstag ,trodde det var vanlig weed men nej:
Trodde jag skulle dö :/  
Sedan dess har jag  inte rört ngt sånt skit igen! 

Klokt gjort. Jag har faktiskt sett folk göra riktigt hemska och då var SPICE inblandat. Ja vi talar att man blir sjuk i huvudet! 


   
SvaraCitera

Smilen:

sett folk göra riktigt hemska och då var SPICE inblandat. Ja vi talar att man blir sjuk i huvudet! 

Som vadå? 


   
SvaraCitera

spice är riktig jävla skit alltså


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

superpojken:

Som vadå? 

Kollade en video där en "normal" människa tar SPICE, han förstörde ett liv och blev mordisk. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Asså vad kommer SPICE ifrån och hur tillverkas drogen? 


   
SvaraCitera

Har tagit de mesta o Spice ä inget undantag och de flesta blir kanske rätt galen men alla blir ju olika på olika droger 


   
SvaraCitera

Smilen:
Asså vad kommer SPICE ifrån och hur tillverkas drogen? 

Känner SU dig yr eller deppig prova tjack finns hos din lokala knark langare 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Ezztrakt:
Har tagit de mesta o Spice ä inget undantag och de flesta blir kanske rätt galen men alla blir ju olika på olika droger 

Skulle du säga att alkohol är värre? Om man dricker mycket. 


   
SvaraCitera

Smilen: Vad är SPICE?

Råkade jag klicka på. Stabilt. Siktade på 

Smilen: Nej och jag vill inte prova SPICE

tror jag. ;( även om 

Smilen: Nej, bara nej! Brukar inte droger

också är korrekt.. 


   
SvaraCitera