Aviseringar
Rensa alla

Har du varit naken hos doktorn nån gång?


Ämnesstartare

Efter att du kom in i puberteten då alltså. Räknas inte när man var en liten unge.


   
Citera
Ämnesstartare

inte helnaken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara en del i taget. Man klär ju i princip aldrig av ALLA kläder, utan bara den delen av kroppen man ska undersöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Holger igen: Nej (tjej)

Men har stått topless hos skolsjuksköterskan när jag inte orkade ha bh på mig (Hade världens största och tjockaste tröja på mig så man såg inget) Visste inte att det var dags så där stod jag och höll för medan hon kollade min rygg med en annan person stående bredvid och kollade på... Inte den mysigaste stunden i mitt liv 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flera doktorar har känt på min pung. både män och kvinnor. jag hade fruktansvärt ont i pungan, det var ett virus. och en gång fick jag ett finger i röven av en manlig doktor, pga att jag hade smärtor djupt inne i analen. o senast för några dagar sedan stod jag i endast byxor framför två vackra unga tjejer, dom satte fast massa egk-sladdar och den ena börja raka bort lite hår på bröstet för jag hade tydligen för mycket, lol.  ingen ironi nu, det e sant detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Men har stått topless hos skolsjuksköterskan när jag inte orkade ha bh på mig (Hade världens största och tjockaste tröja på mig så man såg inget) Visste inte att det var dags så där stod jag och höll för medan hon kollade min rygg med en annan person stående bredvid och kollade på... Inte den mysigaste stunden i mitt liv 🙁

Har också stått med bar överkropp hos skolsköterskan 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Holger igen: Har också stått med bar överkropp hos skolsköterskan 🙁

Hahahahhaha! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:
flera doktorar har känt på min pung. både män och kvinnor. jag hade fruktansvärt ont i pungan, det var ett virus. och en gång fick jag ett finger i röven av en manlig doktor, pga att jag hade smärtor djupt inne i analen. o senast för några dagar sedan stod jag i endast byxor framför två vackra unga tjejer, dom satte fast massa egk-sladdar och den ena börja raka mitt hårt på bröstet för jag hade tydligen för mycket, lol.  ingen ironi nu, det e sant detta.

<3 tung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Holger igen: Ja (kille)

Eller hade tröja på mig.. Vart bara tvungen att flasha kuken och röven en gång när jag hade bältros.. Höhöhö, och bäst av allt; doktorn var kvinna, och snygg dessutom.. Rodnar 

edit: 2 fucking damer var det, först en ung tjej, någon newbie av nåt slag, hon trodde det var herpes, sedan fick en överläkare kika på det också.. att båda var kvinnor vart ju 1 på hundra lr nåt.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: doktorn var kvinna, och snygg dessutom.. Rodnar

Fick du stånd då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kändes lite jag vet inte, var rädd att jag skulle få stake.. skulle vara pinsamt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, du tänkte på samma sak som mig.. Nej, fick faktiskt inte det, som tur var.. Hade nog med miljön att göra, har aldrig gått igång riktigt på sjukhusmiljön.. Blink 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick inte heller stånd när dom två söta tjejerna peta på mig. dom var i min ålder också, pinsamt nog. den ena tjejen hucka sig också och hade ansiktet när mina byxor vid kukhöjd. hon var blond, ironisk nog (blondier sägs vara bra på att ge oralsex). jag hade lätt kunnat få stånd, men jag har någon sorts heder som stoppar mig. det skulle kännas perverst att få stånd bara sådär. man måste kunna kontrollera sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har suttit i trosor. kände mig väldigt blottad på den sterila britsen. Men var väldigt frånvarande vid den tiden ur livet så var inte överdrivet jobbigt.


   
SvaraCitera