Aviseringar
Rensa alla

Har du VERKLIGEN haft sex?


Ämnesstartare

reben:

nä va dillar du om

Vissa verkar inte veta Rodnar


   
SvaraCitera
reben

Xuzkie:

Vissa verkar inte veta Rodnar

hehe aa de e ju uppenbarligen ngt man kan bestämma sj va man tkr de e sex asså så då bestämmer jag att du har fel o sen skriver jag det som det vore en sanning jätte bra va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Hur kom ens coolt in i bilden? Sex är något som är skönt, inte som gör en cool, wtf... Du är tråkig.

Hjärta

KAN DET VARA SÅ ATT DU ÄR TRETTI JÄVLA ÅR GAMMAL O HÄNGER PÅ EN SIDA FÖR BARN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

hehe aa de e ju uppenbarligen ngt man kan bestämma sj va man tkr de e sex asså så då bestämmer jag att du har fel o sen skriver jag det som det vore en sanning jätte bra va

Hjärta


   
SvaraCitera

yo

i got a black belt in yoga
so i can bend ova
and suck my own dick like a cobra
look like a personal phallic roller coasta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: och sex är inte heller nödvändigtvis skönt för alla heller

Fast tycker man inte att det är skönt så har man väl inte sex? Eller?

Gamlefarbror Pastill: HÄNGER PÅ EN SIDA FÖR BARN

Anser du att barn är i 20-årsåldern?SkeptiskFör det är den ungefärliga medelåldern på den här sidan.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj där satt den rakt i krysset nu vet jag inte vad jag ska svara


   
SvaraCitera

Ja. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Fast tycker man inte att det är skönt så har man väl inte sex?

Tyvärr tror jag inte att verkligheten ser så ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Tyvärr tror jag inte att verkligheten ser så ut.

Så du tror inte att om en kille eller tjej har sex en gång och inte tycker att det är skönt så har hen det inte igen? Eller ja, i alla fall inte på några år, innan hen kanske vill ge det en chans till.

Hjärta


   
SvaraCitera
reben

Storchen84:

Så du tror inte att om en kille eller tjej har sex en gång och inte tycker att det är skönt så har hen det inte igen? Eller ja, i alla fall inte på några år, innan hen kanske vill ge det en chans till.

Hjärta

ja


   
SvaraCitera
reben

hade sex typ 50ggr innan jag gillade d tror inte d är så ovanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: ja

reben: hade sex typ 50ggr innan jag gillade d tror inte d är så ovanligt

Nä men jag tror att många eller rent av dom flesta som utövar något som sex som dom inte upplever som skönt gör det väldigt sällan eller slutar med det helt.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nä men jag tror att många eller rent av dom flesta som utövar något som sex som dom inte upplever som skönt gör det väldigt sällan eller slutar med det helt.

Hjärta

nja. de ställer snarare upp för partners och känner sig onormala som ej gillar sex så de håller tyst om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: nja. de ställer snarare upp för partners och känner sig onormala som ej gillar sex så de håller tyst om det.

Nja, några gånger - sen skiter ju vissa av dom i den situationen i att ha fler partners - alternativt går väldigt långa perioder utan dom.

Hjärta


   
SvaraCitera