Aviseringar
Rensa alla

Har en crush...


Ämnesstartare

...Men jag börjar fundera på om han e gay :/ Svårt för aa brukar kunna läsa av men kan ej det...grejen han e den typen som e vääääldigt social...så man vet inte riktigt om han flirtar med mig [cry] sjukt snygg o trevlig iaf...mest småsnack men vill bazza han asså [mad][mad] men svårt kan ej liksom klura ut hur jag ska fånga han på kroken...vi bor nära varann så vi börja snacka.


   
Citera

Fråga. Så du vet. Innan du kärar ner dig mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Fråga. Så du vet. Innan du kärar ner dig mer.

"Ursäkta, men, jag måste bara fråga... är du bög!?!??!"

Nja, vill helst inte skämma ut mig. [smile] Och kära ner mig kommer jag inte göra... vi har ju inte umgåtts något. Bara "ytligt"pratat när vi ser varann. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det e jobbigt, för jag pallar ju inte fixa mig när jag e hemma, så när jag går ut o röker de e då jag ofta ser han, o då ser man ut som fan. Tex mjukiskläder o allmänt rutten *ryser* men det är en av grejerna jag gillar!!!! Han pratar med mig även om jag ser förj*vlig ut!!!!!

Typiskt dock att vi aldrig ses när man fixat sig o e snygg [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Angelize:

"Ursäkta, men, jag måste bara fråga... är du bög!?!??!"

Nja, vill helst inte skämma ut mig. [smile]

Ja, det är väl inte så konstigt? Men formulera dig mer
"vilken läggning har du?" eller dyl.

Angelize:

ch kära ner mig kommer jag inte göra... vi har ju inte umgåtts något. Bara "ytligt"pratat när vi ser varann. [smile]

Men det kan bli mer!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja, det är väl inte så konstigt? Men formulera dig mer
"vilken läggning har du?" eller dyl.

Hm, känns lite svårt att få in det från att prata om vädret eller någonting annat vanligt ytligt snack. Men ska försöka. [party]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera

Angelize:

Hm, känns lite svårt att få in det från att prata om vädret eller någonting annat vanligt ytligt snack. Men ska försöka. [party]

Lycka till!
Dra någon relaterad anekdot eller så. Led er in på ämnet liksom.


   
SvaraCitera