Aviseringar
Rensa alla

Har en grej på handen


Ämnesstartare

Aaah har en plupp på handen typ, den är röd och ser ut som en utbuktat ärr.. har varit till apoteket och hört men de tycker inte det ser ut som en vårta för en vårta har svarta grejer i sig och så. Haft den i typ två år, kan det vara ett utbuktat ärr lr? :S Alltså har aldrig haft en vårta och den har inte smittat så jag har fått vårtor någon annanstans eller så men kan det vara en vårta? De tyckte att en distriksläkare skulle kolla på den men vill inte lägga pengar på det

plupp.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Kan vara fettknöl?[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

... man ser ju typ inget? Och har du haft den i två år utan att något hänt eller att den förändrats så är de väl lugnt?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aids


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Kan vara fettknöl?[y]

Nää tror jag ej

emery:

... man ser ju typ inget? Och har du haft den i två år utan att något hänt eller att den förändrats så är de väl lugnt?[confused]

Alltså syftar inte på att jag har cancer eller något [crazy] vill bara få bort den för den är ful, men vet inte vad det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vill bara få bort den för den är ful, men vet inte vad det är

Okej så du ska typ plastikoperera bort den eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Nää tror jag ej

Okaj, då vet jag ej.. Det är ej tjock hud bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Okej så du ska typ plastikoperera bort den eller?

Så bitter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temnozor:

Så bitter.

XD amen den syns ju knappt??[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Okej så du ska typ plastikoperera bort den eller?

Nej? Jag ska få reda på vad det är så jag kan behandla det, lol. Kanske inte syns på bilden men är som en gigantisk vårta.

Imoon:

Okaj, då vet jag ej.. Det är ej tjock hud bara?

Jo typ.. tjock hud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temnozor:

Så bitter.

Ahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Jag ska få reda på vad det är så jag kan behandla det, lol

Amen det har ju gått två år, varför nu liksom om det inte skett någon förändring. Men okej. Tror ingen här kan se vad det är utifrån bilden... eftersom den typ inte syns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Amen det har ju gått två år, varför nu liksom om det inte skett någon förändring. Men okej. Tror ingen här kan se vad det är utifrån bilden... eftersom den typ inte syns.

För att jag ibland stör mig mer på den! Beror nog på vilken bildskärmsinställning du har men aaa var en dålig bild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Jo typ.. tjock hud

Fila, skär eller klipp bort?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Fila, skär eller klipp bort?[crazy]

Aaa ska köpa en fil och se vad som händer [crazy]


   
SvaraCitera