Aviseringar
Rensa alla

Har en kk


Ämnesstartare

Hejsan! jag heter Lovisa och bor i Stockholm, vet inte varför jag säger det men aja skitsamma!

Jag har sedan januari haft en kk. Han och jag har verkligen grymt sex. Helt sjukt underbart verkligen. Dom senaste 4 gångerna som vi setts har jag känt något mer liksom. Jag har haft fjärilar i magen som man har när man är smått förälskad. Vilket gör mig rädd. 

Han och jag va halvt på g i typ 3-4 veckor och vi träffades, sov över, myste, kollade South park tillsammans och sånt. Men sen ville han inte ha mer för han var inte över den förra tjejen som han varit på g med.

Ärligt talat var det bara bra för jag var väl egentligen inte riktigt redo att gå vidare från mitt ex heller. Men nu har han varit ute och festat mycket den senaste tiden och vi festar oftast på klubbar som ligger på 2 helt olika ställen i stan men ändå så ringer han mig, säger att han är full, fucking kåt, att han behöver mig och sånt.

Dom senaste 2 gångerna vi legat har han varit annorlunda dock. Han har aldrig tittat på mig knappt när vi haft sex innan men som sagt dom senaste 2 gångerna har han gjort allt för att ha ögonkontakt med mig och han har smekt mig på ett mer "ömt" sätt än innan. Om ni förstår vad jag menar??

Men sen säger han på fyllan att han legat med den tjejen han inte var över för bara nån vecka sedan.

Sen så kunde inte jag ses en kväll och han sa att jag förmodligen var med en annan kille och jag sa nej", då sa han "det spelar ju ändå ingen jävla roll för vi är ju bara kks". Då svarade jag inte och efter några sekunder sa han "eller hur Lovisa?. Varpå jag svarade med ett "mm."

Jag är bara så förvirrad för jag vet inte hur han känner. 

Min pappa är inte alltid så snäll mot mig och en gång kom jag till honom med blåmärken och han frågade vad som hänt. Jag sa ju att det va min pappa. Min kk va väldigt full och typ bara grep tag om mig och satte mig gränsle i hans knä i sängen och bara höll om mig och sa att "ingen borde få röra dig på det sättet. Ingen borde få skada dig". Han kramade mig, höll om mig och kysste mig men försökte inget mer liksom. 

Jag vill ju inte sluta vara hans kk men jag vet inte heller om dom fjärilarna kommer bli mer än bara det. Om det liksom blir starkare känslor vad fan gör jag då?


   
Citera

Han gillar att dricka va


   
SvaraCitera
mens
 mens

Har ngnslags erfarenhet av detta och det slutar väl sällan bra om inte ens känslor försvinner eller besvaras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
Han gillar att dricka va

Haha jo ja. Han gör det en aningens för mkt. Typ 3 gånger i veckan. MINST


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Har ngnslags erfarenhet av detta och det slutar väl sällan bra om inte ens känslor försvinner eller besvaras

🙁


   
SvaraCitera

Man ska INTE få känslor för sin kk , då äre bara o säga upp kontakten , man träffas enbart för sex . Inget annat . 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Man ska INTE få känslor för sin kk , då äre bara o säga upp kontakten , man träffas enbart för sex . Inget annat . 

nä men sen är det ju så att vi umgås i samma "grupp" eller hur fan man ska förklara det. Så vart mina kompisar än går, går han. Och vart hans kompisar än går, går jag. Så det blir ändå att vi måste ses och skit


   
SvaraCitera